Наукова термінологія як фактор формування мовної компетенції

Авторы

  • Ірина Іванівна Вакулик Национальный университет биоресурсов и природопользования Украины yл. Героев Обороны,15, г. Киев, Украина, 03041, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50646

Ключевые слова:

латинська мова, фахова лексика, наукове бачення світу, фахова підготовка

Аннотация

Проведено аналіз складників методики формування мовної компетенції (грамотне використання фонологічних компонентів, знання лексики, граматичних категорій і парадигм, правил породження синтаксичних конструкцій). Досліджено особливості ментально-мовної сутності мислиннєвих операцій запам’ятовування, навчання, сприйняття. Наукова термінологія розглядається як цілісна функціональна система, котра формує образи сприйняття, дешифрує мовні коди, допомагає розуміти «зміст» фахового мовлення

Биография автора

Ірина Іванівна Вакулик, Национальный университет биоресурсов и природопользования Украины yл. Героев Обороны,15, г. Киев, Украина, 03041

Кандидат филологических наук, доцент

Кафедра украинского и классических языков

Библиографические ссылки

Selivanova, O. O. (2010). Linhvistychna entsyklopediia [Linguistic encyclopedia]. Poltava: Dovkillia-K, 844.

Selyvanova, E. A. (1999). Aktualni napriamy suchasnoi linhvistyky (analitychnyi ohliad) [Modern trends of linguistics (analytical review)]. Kyiv: Yzd-vo ukraynskoho fytosotsyolohycheskoho tsentra, 148.

Zhluktenko, Iu. O. (Ed.) (1971). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli [Methods vikladannya іnozemnih atoms have vischіy shkolі]. Kyiv: Vyshcha shkola, 224.

Miller, G. A. (1956). Information and Memory. Scientific American, 195 (2), 42–46. doi: 10.1038/scientificamerican0856-42

Shpak, A. M. (1963). O zapominanii i vosproizvedenii [About storage and playback]. Voprosy psikhologii, 5, 147–153.

Zints, R.; Benedyktov, B. A. (Ed.) (1984). Obuchenie i pamyat' [Learning and Memory]. Minsk: Vysheyshaya shkola, 238.

Gasparov, B. M. (1996). Yazyk, pamyat', obraz. Lingvistika yazykovogo sushchestvovaniya [Language, memory, image. Linguistics existence]. Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie, IX, 352.

Abbakumova, H. O. (1991). Formuvannia profesiinoi kompetentsii studentiv-filolohiv pry vkliuchenomu typi navchannia [Formation of professional competence of students-philologists at training included type]. Visnyk Kyivskoho universytetu. Istoryko-filolohichni nauky, 2, 79–82.

Khasanshina, G. V. (2004). Latinizirovannyy semanticheskiy metayazyk v russkom agronomicheskom podyazyke [Romanized semantic metalanguage in Russian Agronomy sublanguage]. Ekaterinburg, 258. Available at : http://www.dissercat.com/content/latinizirovannyi-semanticheskii-metayazyk-v-russkom-agronomicheskom-podyazyke#ixzz2h2hAWMEM

Опубликован

2015-09-29

Выпуск

Раздел

Филологические науки