Наукова термінологія як фактор формування мовної компетенції

Autor

  • Ірина Іванівна Вакулик Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50646

Słowa kluczowe:

латинська мова, фахова лексика, наукове бачення світу, фахова підготовка

Abstrakt

Проведено аналіз складників методики формування мовної компетенції (грамотне використання фонологічних компонентів, знання лексики, граматичних категорій і парадигм, правил породження синтаксичних конструкцій). Досліджено особливості ментально-мовної сутності мислиннєвих операцій запам’ятовування, навчання, сприйняття. Наукова термінологія розглядається як цілісна функціональна система, котра формує образи сприйняття, дешифрує мовні коди, допомагає розуміти «зміст» фахового мовлення

Biogram autora

Ірина Іванівна Вакулик, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра української та класичних мов

Bibliografia

Selivanova, O. O. (2010). Linhvistychna entsyklopediia [Linguistic encyclopedia]. Poltava: Dovkillia-K, 844.

Selyvanova, E. A. (1999). Aktualni napriamy suchasnoi linhvistyky (analitychnyi ohliad) [Modern trends of linguistics (analytical review)]. Kyiv: Yzd-vo ukraynskoho fytosotsyolohycheskoho tsentra, 148.

Zhluktenko, Iu. O. (Ed.) (1971). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli [Methods vikladannya іnozemnih atoms have vischіy shkolі]. Kyiv: Vyshcha shkola, 224.

Miller, G. A. (1956). Information and Memory. Scientific American, 195 (2), 42–46. doi: 10.1038/scientificamerican0856-42

Shpak, A. M. (1963). O zapominanii i vosproizvedenii [About storage and playback]. Voprosy psikhologii, 5, 147–153.

Zints, R.; Benedyktov, B. A. (Ed.) (1984). Obuchenie i pamyat' [Learning and Memory]. Minsk: Vysheyshaya shkola, 238.

Gasparov, B. M. (1996). Yazyk, pamyat', obraz. Lingvistika yazykovogo sushchestvovaniya [Language, memory, image. Linguistics existence]. Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie, IX, 352.

Abbakumova, H. O. (1991). Formuvannia profesiinoi kompetentsii studentiv-filolohiv pry vkliuchenomu typi navchannia [Formation of professional competence of students-philologists at training included type]. Visnyk Kyivskoho universytetu. Istoryko-filolohichni nauky, 2, 79–82.

Khasanshina, G. V. (2004). Latinizirovannyy semanticheskiy metayazyk v russkom agronomicheskom podyazyke [Romanized semantic metalanguage in Russian Agronomy sublanguage]. Ekaterinburg, 258. Available at : http://www.dissercat.com/content/latinizirovannyi-semanticheskii-metayazyk-v-russkom-agronomicheskom-podyazyke#ixzz2h2hAWMEM

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-09-29

Numer

Dział

Philology