Підготовка майбутнього вчителя музики до проектування уроку: праксеологічний підхід

Auteurs-es

  • Євгенія Михайлівна Проворова Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51995

Mots-clés :

майбутній учитель музики, методична підготовка, проектування, урок музики, праксеологічний підхід

Résumé

У статті на основі аналізу наукових джерел, дослідно-експериментальної роботи у педагогічних університетах України окреслено особливості музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики, з’ясовано деякі аспекти методичної підготовки студентів мистецьких, музично-педагогічних факультетів до проектування уроків музики у школі на засадах праксеологічного підходу. Доводиться: спроектовані студентами уроки музики засвідчують підвищення рівня методичної підготовленості

Biographie de l'auteur-e

Євгенія Михайлівна Проворова, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування

Références

Zjazjun, I. (2007). Filosofija pedagogichnoi' naukovoi' metodologii'. Profesijna osvita: pedagogika i psyhologija: ukrai'no-pol's'kyj zhurnal, 9, 49–69.

Masol, L. (Ed.). Mystectvo: programa dlja 5–9 klasiv. Available at: mon.gov.ua/content/Osvita/31.pdf

Rostovs'kyj, O. Ja. (2011). Teorija i metodyka muzychnoi' osvity. Ternopol: Navchal'na knyga – Bogdan, 640.

Rastrygina, A. (2014). Innovacijnyj kontekst profesijnoi' pidgotovky majbutn'ogo pedagoga-muzykanta. Naukovi zapysky. Serija: Pedagogichni nauky, 133, 57–64.

Kotarbinskij, T.; Popova, G. H. (Ed.) (1975). Traktat o horoshej rabote. Moscow: Jekonomika, 271.

Kolesnikova, I. A., Titova, E. V. (2005). Pedagogicheskaja praksiologija. Moscow: Akademija, 256.

Ljubogor, O. V. (2011). Prakseologicheskij podhod k analizu rezul'tativnosti pedagogicheskoj dejatel'nosti.Sankt-Peterburg, 26.

Savchenko, O. Ja. (1999). Dydaktyka pochatkovoi' shkoly. Kyiv: Geneza, 368.

Kucherenko, I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady suchasnogo uroku ukrai'ns'koi' movy v osnovnij shkoli. Uman: Vydavec' FOP Zhovtyj O. O., 410.

Shuljar, V. I. (2014). Suchasnyj urok ukrai'ns'koi' literatury. Nikolaev: Vyd-vo «Ilion», 553.

Kremen', V. G. (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.

Zjazjun, I. A. (2012). Ekzystencial'ni osoblyvosti pedagogichnoi' dii'. Visnyk Cherkas'kogo universytetu. Ser.: Ped. Nauky, 1, 3–6.

Strihar, O. I. (2014). Rozvytok osobystosti ta formuvannja svitogljadnyh orijentacij suchasnoi' molodi zasobamy muzychnogo mystectva. Herson: Grin', 304.

Publié-e

2015-10-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education