Підготовка майбутнього вчителя музики до проектування уроку: праксеологічний підхід

Автор(и)

  • Євгенія Михайлівна Проворова Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51995

Ключові слова:

майбутній учитель музики, методична підготовка, проектування, урок музики, праксеологічний підхід

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел, дослідно-експериментальної роботи у педагогічних університетах України окреслено особливості музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики, з’ясовано деякі аспекти методичної підготовки студентів мистецьких, музично-педагогічних факультетів до проектування уроків музики у школі на засадах праксеологічного підходу. Доводиться: спроектовані студентами уроки музики засвідчують підвищення рівня методичної підготовленості

Біографія автора

Євгенія Михайлівна Проворова, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування

Посилання

Zjazjun, I. (2007). Filosofija pedagogichnoi' naukovoi' metodologii'. Profesijna osvita: pedagogika i psyhologija: ukrai'no-pol's'kyj zhurnal, 9, 49–69.

Masol, L. (Ed.). Mystectvo: programa dlja 5–9 klasiv. Available at: mon.gov.ua/content/Osvita/31.pdf

Rostovs'kyj, O. Ja. (2011). Teorija i metodyka muzychnoi' osvity. Ternopol: Navchal'na knyga – Bogdan, 640.

Rastrygina, A. (2014). Innovacijnyj kontekst profesijnoi' pidgotovky majbutn'ogo pedagoga-muzykanta. Naukovi zapysky. Serija: Pedagogichni nauky, 133, 57–64.

Kotarbinskij, T.; Popova, G. H. (Ed.) (1975). Traktat o horoshej rabote. Moscow: Jekonomika, 271.

Kolesnikova, I. A., Titova, E. V. (2005). Pedagogicheskaja praksiologija. Moscow: Akademija, 256.

Ljubogor, O. V. (2011). Prakseologicheskij podhod k analizu rezul'tativnosti pedagogicheskoj dejatel'nosti.Sankt-Peterburg, 26.

Savchenko, O. Ja. (1999). Dydaktyka pochatkovoi' shkoly. Kyiv: Geneza, 368.

Kucherenko, I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady suchasnogo uroku ukrai'ns'koi' movy v osnovnij shkoli. Uman: Vydavec' FOP Zhovtyj O. O., 410.

Shuljar, V. I. (2014). Suchasnyj urok ukrai'ns'koi' literatury. Nikolaev: Vyd-vo «Ilion», 553.

Kremen', V. G. (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.

Zjazjun, I. A. (2012). Ekzystencial'ni osoblyvosti pedagogichnoi' dii'. Visnyk Cherkas'kogo universytetu. Ser.: Ped. Nauky, 1, 3–6.

Strihar, O. I. (2014). Rozvytok osobystosti ta formuvannja svitogljadnyh orijentacij suchasnoi' molodi zasobamy muzychnogo mystectva. Herson: Grin', 304.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта