Підготовка майбутнього вчителя музики до проектування уроку: праксеологічний підхід

Autor

  • Євгенія Михайлівна Проворова Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51995

Słowa kluczowe:

майбутній учитель музики, методична підготовка, проектування, урок музики, праксеологічний підхід

Abstrakt

У статті на основі аналізу наукових джерел, дослідно-експериментальної роботи у педагогічних університетах України окреслено особливості музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики, з’ясовано деякі аспекти методичної підготовки студентів мистецьких, музично-педагогічних факультетів до проектування уроків музики у школі на засадах праксеологічного підходу. Доводиться: спроектовані студентами уроки музики засвідчують підвищення рівня методичної підготовленості

Biogram autora

Євгенія Михайлівна Проворова, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування

Bibliografia

Zjazjun, I. (2007). Filosofija pedagogichnoi' naukovoi' metodologii'. Profesijna osvita: pedagogika i psyhologija: ukrai'no-pol's'kyj zhurnal, 9, 49–69.

Masol, L. (Ed.). Mystectvo: programa dlja 5–9 klasiv. Available at: mon.gov.ua/content/Osvita/31.pdf

Rostovs'kyj, O. Ja. (2011). Teorija i metodyka muzychnoi' osvity. Ternopol: Navchal'na knyga – Bogdan, 640.

Rastrygina, A. (2014). Innovacijnyj kontekst profesijnoi' pidgotovky majbutn'ogo pedagoga-muzykanta. Naukovi zapysky. Serija: Pedagogichni nauky, 133, 57–64.

Kotarbinskij, T.; Popova, G. H. (Ed.) (1975). Traktat o horoshej rabote. Moscow: Jekonomika, 271.

Kolesnikova, I. A., Titova, E. V. (2005). Pedagogicheskaja praksiologija. Moscow: Akademija, 256.

Ljubogor, O. V. (2011). Prakseologicheskij podhod k analizu rezul'tativnosti pedagogicheskoj dejatel'nosti.Sankt-Peterburg, 26.

Savchenko, O. Ja. (1999). Dydaktyka pochatkovoi' shkoly. Kyiv: Geneza, 368.

Kucherenko, I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady suchasnogo uroku ukrai'ns'koi' movy v osnovnij shkoli. Uman: Vydavec' FOP Zhovtyj O. O., 410.

Shuljar, V. I. (2014). Suchasnyj urok ukrai'ns'koi' literatury. Nikolaev: Vyd-vo «Ilion», 553.

Kremen', V. G. (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.

Zjazjun, I. A. (2012). Ekzystencial'ni osoblyvosti pedagogichnoi' dii'. Visnyk Cherkas'kogo universytetu. Ser.: Ped. Nauky, 1, 3–6.

Strihar, O. I. (2014). Rozvytok osobystosti ta formuvannja svitogljadnyh orijentacij suchasnoi' molodi zasobamy muzychnogo mystectva. Herson: Grin', 304.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-10-29

Numer

Dział

Pedagogical Education