Підготовка майбутнього вчителя музики до проектування уроку: праксеологічний підхід

Авторы

  • Євгенія Михайлівна Проворова Национальный педагогический университет имени Михаила Драгоманова ул. Пирогова, 9, г. Киев, Украина, 01601, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51995

Ключевые слова:

майбутній учитель музики, методична підготовка, проектування, урок музики, праксеологічний підхід

Аннотация

У статті на основі аналізу наукових джерел, дослідно-експериментальної роботи у педагогічних університетах України окреслено особливості музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики, з’ясовано деякі аспекти методичної підготовки студентів мистецьких, музично-педагогічних факультетів до проектування уроків музики у школі на засадах праксеологічного підходу. Доводиться: спроектовані студентами уроки музики засвідчують підвищення рівня методичної підготовленості

Биография автора

Євгенія Михайлівна Проворова, Национальный педагогический университет имени Михаила Драгоманова ул. Пирогова, 9, г. Киев, Украина, 01601

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра теории и методики музыкального образования, хорового пения и дирижирования

Библиографические ссылки

Zjazjun, I. (2007). Filosofija pedagogichnoi' naukovoi' metodologii'. Profesijna osvita: pedagogika i psyhologija: ukrai'no-pol's'kyj zhurnal, 9, 49–69.

Masol, L. (Ed.). Mystectvo: programa dlja 5–9 klasiv. Available at: mon.gov.ua/content/Osvita/31.pdf

Rostovs'kyj, O. Ja. (2011). Teorija i metodyka muzychnoi' osvity. Ternopol: Navchal'na knyga – Bogdan, 640.

Rastrygina, A. (2014). Innovacijnyj kontekst profesijnoi' pidgotovky majbutn'ogo pedagoga-muzykanta. Naukovi zapysky. Serija: Pedagogichni nauky, 133, 57–64.

Kotarbinskij, T.; Popova, G. H. (Ed.) (1975). Traktat o horoshej rabote. Moscow: Jekonomika, 271.

Kolesnikova, I. A., Titova, E. V. (2005). Pedagogicheskaja praksiologija. Moscow: Akademija, 256.

Ljubogor, O. V. (2011). Prakseologicheskij podhod k analizu rezul'tativnosti pedagogicheskoj dejatel'nosti.Sankt-Peterburg, 26.

Savchenko, O. Ja. (1999). Dydaktyka pochatkovoi' shkoly. Kyiv: Geneza, 368.

Kucherenko, I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady suchasnogo uroku ukrai'ns'koi' movy v osnovnij shkoli. Uman: Vydavec' FOP Zhovtyj O. O., 410.

Shuljar, V. I. (2014). Suchasnyj urok ukrai'ns'koi' literatury. Nikolaev: Vyd-vo «Ilion», 553.

Kremen', V. G. (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.

Zjazjun, I. A. (2012). Ekzystencial'ni osoblyvosti pedagogichnoi' dii'. Visnyk Cherkas'kogo universytetu. Ser.: Ped. Nauky, 1, 3–6.

Strihar, O. I. (2014). Rozvytok osobystosti ta formuvannja svitogljadnyh orijentacij suchasnoi' molodi zasobamy muzychnogo mystectva. Herson: Grin', 304.

Опубликован

2015-10-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование