Професійне становлення молодого вчителя

Auteurs-es

  • Едуард Тіберійович Соломка Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54642

Mots-clés :

адаптація, професійне самовизначення, професійне становлення, професійна підготовленість, професійно-педагогічна діяльність

Résumé

В статті розглядаються деякі аспекти професійної підготовленості молодих учителів до професійно-педагогічної діяльності.

Здійснено психологічний аналіз професійно-педагогічної діяльності молодих учителів.

Продуктивним способом розвитку уміння розв'язувати педагогічні задачі може бути рефлексивне навчання молодих учителів, при якому забезпечується дослідження ними основ конструювання конкретних педагогічних рішень; організовується активна взаємодія початківців у процесі пошуку продуктивних педагогічних рішень

Biographie de l'auteur-e

Едуард Тіберійович Соломка, Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра психології 

Références

Herhei, Y. T., Mashbyts, E. Y. (1973). K kharakterystyke modely reshenyia pedahohycheskykh zadach. Voprosy psykholohyy, 6, 51–59.

Kuzmyna, N. V. (1967). Ocherky psykholohyy truda uchytelia. Lviv: LHU, 183.

Maksymenko, S. D. (1996). Psykholohichna orhanizatsiia umov rozvytku subiekta uchnia. Kyiv: Prosvita, 254.

Maksymenko, S. D. (1997). Psykholohiia v sotsialnii i pedahohichnii praktytsi. Kyiv, 245.

Balaev, A. A. (1986). Aktyvnуe metodу obuchenyia. Moscow: Profyzdat, 95.

Bodalev, A. A. (1983). Lychnost y obshchenye. Moscow: Nauka, 271.

Halperyn, P. I. (1976). Vvedenye v psykholohyiu. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 150.

Hrekhnev, V. S. (1990). Kultura pedahohycheskoho obshchenyia. Moscow: Prosveshchenye, 142.

Elkanov, S. B. (1985). Professyonalnoe samovospytanye uchytelia. Moscow: Prosveshchenye, 143.

Leontev, A. N. (1975). Deiatelnost. Soznanye. Lychnost’. Moscow: Polytyzdat, 304.

Andreeva, H. M. (1980). Sotsyalnaia psykholohyia. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 416.

Ball, H. A. (1990). Teoryia uchebnуkh zadach: Psykholoho-pedahohycheskyi aspekt. Moscow: Pedahohyka, 184.

Kuliutkyn, Yu. N. (1986). Tvorcheskoe mуshlenye v professyonalnoi deiatelnosty uchytelia. Voprosy psykholohyy, 2, 21–30.

Leontev, A. N. (1979). Pedahohycheskoe obshchenye. Moscow: Znanye, 48.

Publié-e

2015-11-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education