Професійне становлення молодого вчителя

Автор(и)

  • Едуард Тіберійович Соломка Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54642

Ключові слова:

адаптація, професійне самовизначення, професійне становлення, професійна підготовленість, професійно-педагогічна діяльність

Анотація

В статті розглядаються деякі аспекти професійної підготовленості молодих учителів до професійно-педагогічної діяльності.

Здійснено психологічний аналіз професійно-педагогічної діяльності молодих учителів.

Продуктивним способом розвитку уміння розв'язувати педагогічні задачі може бути рефлексивне навчання молодих учителів, при якому забезпечується дослідження ними основ конструювання конкретних педагогічних рішень; організовується активна взаємодія початківців у процесі пошуку продуктивних педагогічних рішень

Біографія автора

Едуард Тіберійович Соломка, Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра психології 

Посилання

Herhei, Y. T., Mashbyts, E. Y. (1973). K kharakterystyke modely reshenyia pedahohycheskykh zadach. Voprosy psykholohyy, 6, 51–59.

Kuzmyna, N. V. (1967). Ocherky psykholohyy truda uchytelia. Lviv: LHU, 183.

Maksymenko, S. D. (1996). Psykholohichna orhanizatsiia umov rozvytku subiekta uchnia. Kyiv: Prosvita, 254.

Maksymenko, S. D. (1997). Psykholohiia v sotsialnii i pedahohichnii praktytsi. Kyiv, 245.

Balaev, A. A. (1986). Aktyvnуe metodу obuchenyia. Moscow: Profyzdat, 95.

Bodalev, A. A. (1983). Lychnost y obshchenye. Moscow: Nauka, 271.

Halperyn, P. I. (1976). Vvedenye v psykholohyiu. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 150.

Hrekhnev, V. S. (1990). Kultura pedahohycheskoho obshchenyia. Moscow: Prosveshchenye, 142.

Elkanov, S. B. (1985). Professyonalnoe samovospytanye uchytelia. Moscow: Prosveshchenye, 143.

Leontev, A. N. (1975). Deiatelnost. Soznanye. Lychnost’. Moscow: Polytyzdat, 304.

Andreeva, H. M. (1980). Sotsyalnaia psykholohyia. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 416.

Ball, H. A. (1990). Teoryia uchebnуkh zadach: Psykholoho-pedahohycheskyi aspekt. Moscow: Pedahohyka, 184.

Kuliutkyn, Yu. N. (1986). Tvorcheskoe mуshlenye v professyonalnoi deiatelnosty uchytelia. Voprosy psykholohyy, 2, 21–30.

Leontev, A. N. (1979). Pedahohycheskoe obshchenye. Moscow: Znanye, 48.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта