Професійне становлення молодого вчителя
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54642Ключові слова:
адаптація, професійне самовизначення, професійне становлення, професійна підготовленість, професійно-педагогічна діяльністьАнотація
В статті розглядаються деякі аспекти професійної підготовленості молодих учителів до професійно-педагогічної діяльності.
Здійснено психологічний аналіз професійно-педагогічної діяльності молодих учителів.
Продуктивним способом розвитку уміння розв'язувати педагогічні задачі може бути рефлексивне навчання молодих учителів, при якому забезпечується дослідження ними основ конструювання конкретних педагогічних рішень; організовується активна взаємодія початківців у процесі пошуку продуктивних педагогічних рішень
Посилання
Herhei, Y. T., Mashbyts, E. Y. (1973). K kharakterystyke modely reshenyia pedahohycheskykh zadach. Voprosy psykholohyy, 6, 51–59.
Kuzmyna, N. V. (1967). Ocherky psykholohyy truda uchytelia. Lviv: LHU, 183.
Maksymenko, S. D. (1996). Psykholohichna orhanizatsiia umov rozvytku subiekta uchnia. Kyiv: Prosvita, 254.
Maksymenko, S. D. (1997). Psykholohiia v sotsialnii i pedahohichnii praktytsi. Kyiv, 245.
Balaev, A. A. (1986). Aktyvnуe metodу obuchenyia. Moscow: Profyzdat, 95.
Bodalev, A. A. (1983). Lychnost y obshchenye. Moscow: Nauka, 271.
Halperyn, P. I. (1976). Vvedenye v psykholohyiu. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 150.
Hrekhnev, V. S. (1990). Kultura pedahohycheskoho obshchenyia. Moscow: Prosveshchenye, 142.
Elkanov, S. B. (1985). Professyonalnoe samovospytanye uchytelia. Moscow: Prosveshchenye, 143.
Leontev, A. N. (1975). Deiatelnost. Soznanye. Lychnost’. Moscow: Polytyzdat, 304.
Andreeva, H. M. (1980). Sotsyalnaia psykholohyia. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 416.
Ball, H. A. (1990). Teoryia uchebnуkh zadach: Psykholoho-pedahohycheskyi aspekt. Moscow: Pedahohyka, 184.
Kuliutkyn, Yu. N. (1986). Tvorcheskoe mуshlenye v professyonalnoi deiatelnosty uchytelia. Voprosy psykholohyy, 2, 21–30.
Leontev, A. N. (1979). Pedahohycheskoe obshchenye. Moscow: Znanye, 48.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Едуард Тіберійович Соломка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.