Професійне становлення молодого вчителя

Авторы

  • Едуард Тіберійович Соломка Ужгородский национальный университет пл. Народная, 3, г. Ужгород, Украина, 88000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54642

Ключевые слова:

адаптація, професійне самовизначення, професійне становлення, професійна підготовленість, професійно-педагогічна діяльність

Аннотация

В статті розглядаються деякі аспекти професійної підготовленості молодих учителів до професійно-педагогічної діяльності.

Здійснено психологічний аналіз професійно-педагогічної діяльності молодих учителів.

Продуктивним способом розвитку уміння розв'язувати педагогічні задачі може бути рефлексивне навчання молодих учителів, при якому забезпечується дослідження ними основ конструювання конкретних педагогічних рішень; організовується активна взаємодія початківців у процесі пошуку продуктивних педагогічних рішень

Биография автора

Едуард Тіберійович Соломка, Ужгородский национальный университет пл. Народная, 3, г. Ужгород, Украина, 88000

Кандидат психологических наук, доцент

Кафедра психологии

Библиографические ссылки

Herhei, Y. T., Mashbyts, E. Y. (1973). K kharakterystyke modely reshenyia pedahohycheskykh zadach. Voprosy psykholohyy, 6, 51–59.

Kuzmyna, N. V. (1967). Ocherky psykholohyy truda uchytelia. Lviv: LHU, 183.

Maksymenko, S. D. (1996). Psykholohichna orhanizatsiia umov rozvytku subiekta uchnia. Kyiv: Prosvita, 254.

Maksymenko, S. D. (1997). Psykholohiia v sotsialnii i pedahohichnii praktytsi. Kyiv, 245.

Balaev, A. A. (1986). Aktyvnуe metodу obuchenyia. Moscow: Profyzdat, 95.

Bodalev, A. A. (1983). Lychnost y obshchenye. Moscow: Nauka, 271.

Halperyn, P. I. (1976). Vvedenye v psykholohyiu. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 150.

Hrekhnev, V. S. (1990). Kultura pedahohycheskoho obshchenyia. Moscow: Prosveshchenye, 142.

Elkanov, S. B. (1985). Professyonalnoe samovospytanye uchytelia. Moscow: Prosveshchenye, 143.

Leontev, A. N. (1975). Deiatelnost. Soznanye. Lychnost’. Moscow: Polytyzdat, 304.

Andreeva, H. M. (1980). Sotsyalnaia psykholohyia. Moscow: Moskovskyi unyversytet, 416.

Ball, H. A. (1990). Teoryia uchebnуkh zadach: Psykholoho-pedahohycheskyi aspekt. Moscow: Pedahohyka, 184.

Kuliutkyn, Yu. N. (1986). Tvorcheskoe mуshlenye v professyonalnoi deiatelnosty uchytelia. Voprosy psykholohyy, 2, 21–30.

Leontev, A. N. (1979). Pedahohycheskoe obshchenye. Moscow: Znanye, 48.

Опубликован

2015-11-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование