Особистісно-орієнтований підхід до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54972Mots-clés :
лікар-терапевт, особистісно-орієнтований підхід, міжкультурна компетентність, система післядипломної освіти, самореалізація, самовизначенняRésumé
У статті розглядається сутність особистісно-орієнтованого підходу до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти на основі проведеного аналізу наукової психолого-педагогічної літератури. Автором проаналізовано основні завдання навчального процесу в особистісно-орієнтованому вимірі та його зміст; виокремлено найважливіші практичні принципи і засоби реалізації в педагогічній практиці розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів
Références
Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti. Vol. 1. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid, 280.
Bekh, I. D. (2001). Osobystisno-oriientovane vykhovannia – nowa osvitnia filosofiia. Pedahohika tolerantnosti, 1, 16–19.
Vyhovska, O. I., Rudakivska, S. V. (2004). Osobystisno-oriientovane navchannia. Yak yoho tekhnolohizuvaty? Pedahohichna tolerantnist, 4, 28–29.
Kulnevych, S. V. (1995). Pedahohika lichnosti. Vol. 1. Rostov-na-Donu, 165.
Bondarevska, E. V. (Ed.) et. al (1995). Lichnostno-orientirovannyi obrazovatelnyi process: suschnost, soderzhanie, tekhnolohii. Rostov-na-Donu: Izd-vo Rost. hos. ped. un-ta, 285.
Andrushchenko, V., Dvіnska, N., Koroliova, B. et. al; Andrushchenko V., Luhovy V. (Eds.) (2008). Osobistіsno-orіentovanі tekhnolohii navchannia і vykhovannia u vyshchyh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Ped. Dumka, 256.
Podmazin, S. I. (2000). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: Sotsialno-filosofskoe issledovanie. Zaporozhye: Prosvita, 250.
Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.
Serikov, V. V. (1994). Lichnostnyi podkhod v obrazovanii: koncepciia i tekhnolohii. Volhohrad: Peremena, 150.
Stepanov, O. M. (2003). Osobistіsno-orіentovanyi pіkdhіd u robotі pedahoha: rozrobka ta vykorystannia. Moscow: TC Sfera, 128.
Fіtsula, M. M. (2006). Pedahohіka vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 495.
Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Тетяна Ярославівна Пилип 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.