Особистісно-орієнтований підхід до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти

Auteurs-es

  • Тетяна Ярославівна Пилип Національна медична академія післядипломної освіти вул. Дорогожицька, 9, м. Київ, Україна, 04112, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54972

Mots-clés :

лікар-терапевт, особистісно-орієнтований підхід, міжкультурна компетентність, система післядипломної освіти, самореалізація, самовизначення

Résumé

У статті розглядається сутність особистісно-орієнтованого підходу до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти на основі проведеного аналізу наукової психолого-педагогічної літератури. Автором проаналізовано основні завдання навчального процесу в особистісно-орієнтованому вимірі та його зміст; виокремлено найважливіші практичні принципи і засоби реалізації в педагогічній практиці розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів

Biographie de l'auteur-e

Тетяна Ярославівна Пилип, Національна медична академія післядипломної освіти вул. Дорогожицька, 9, м. Київ, Україна, 04112

Асистент

Кафедра іноземних мов 

Références

Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti. Vol. 1. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid, 280.

Bekh, I. D. (2001). Osobystisno-oriientovane vykhovannia – nowa osvitnia filosofiia. Pedahohika tolerantnosti, 1, 16–19.

Vyhovska, O. I., Rudakivska, S. V. (2004). Osobystisno-oriientovane navchannia. Yak yoho tekhnolohizuvaty? Pedahohichna tolerantnist, 4, 28–29.

Kulnevych, S. V. (1995). Pedahohika lichnosti. Vol. 1. Rostov-na-Donu, 165.

Bondarevska, E. V. (Ed.) et. al (1995). Lichnostno-orientirovannyi obrazovatelnyi process: suschnost, soderzhanie, tekhnolohii. Rostov-na-Donu: Izd-vo Rost. hos. ped. un-ta, 285.

Andrushchenko, V., Dvіnska, N., Koroliova, B. et. al; Andrushchenko V., Luhovy V. (Eds.) (2008). Osobistіsno-orіentovanі tekhnolohii navchannia і vykhovannia u vyshchyh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Ped. Dumka, 256.

Podmazin, S. I. (2000). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: Sotsialno-filosofskoe issledovanie. Zaporozhye: Prosvita, 250.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

Serikov, V. V. (1994). Lichnostnyi podkhod v obrazovanii: koncepciia i tekhnolohii. Volhohrad: Peremena, 150.

Stepanov, O. M. (2003). Osobistіsno-orіentovanyi pіkdhіd u robotі pedahoha: rozrobka ta vykorystannia. Moscow: TC Sfera, 128.

Fіtsula, M. M. (2006). Pedahohіka vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 495.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

Publié-e

2015-11-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education