Особистісно-орієнтований підхід до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти

Autor

  • Тетяна Ярославівна Пилип Національна медична академія післядипломної освіти вул. Дорогожицька, 9, м. Київ, Україна, 04112, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54972

Słowa kluczowe:

лікар-терапевт, особистісно-орієнтований підхід, міжкультурна компетентність, система післядипломної освіти, самореалізація, самовизначення

Abstrakt

У статті розглядається сутність особистісно-орієнтованого підходу до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти на основі проведеного аналізу наукової психолого-педагогічної літератури. Автором проаналізовано основні завдання навчального процесу в особистісно-орієнтованому вимірі та його зміст; виокремлено найважливіші практичні принципи і засоби реалізації в педагогічній практиці розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів

Biogram autora

Тетяна Ярославівна Пилип, Національна медична академія післядипломної освіти вул. Дорогожицька, 9, м. Київ, Україна, 04112

Асистент

Кафедра іноземних мов 

Bibliografia

Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti. Vol. 1. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid, 280.

Bekh, I. D. (2001). Osobystisno-oriientovane vykhovannia – nowa osvitnia filosofiia. Pedahohika tolerantnosti, 1, 16–19.

Vyhovska, O. I., Rudakivska, S. V. (2004). Osobystisno-oriientovane navchannia. Yak yoho tekhnolohizuvaty? Pedahohichna tolerantnist, 4, 28–29.

Kulnevych, S. V. (1995). Pedahohika lichnosti. Vol. 1. Rostov-na-Donu, 165.

Bondarevska, E. V. (Ed.) et. al (1995). Lichnostno-orientirovannyi obrazovatelnyi process: suschnost, soderzhanie, tekhnolohii. Rostov-na-Donu: Izd-vo Rost. hos. ped. un-ta, 285.

Andrushchenko, V., Dvіnska, N., Koroliova, B. et. al; Andrushchenko V., Luhovy V. (Eds.) (2008). Osobistіsno-orіentovanі tekhnolohii navchannia і vykhovannia u vyshchyh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Ped. Dumka, 256.

Podmazin, S. I. (2000). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: Sotsialno-filosofskoe issledovanie. Zaporozhye: Prosvita, 250.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

Serikov, V. V. (1994). Lichnostnyi podkhod v obrazovanii: koncepciia i tekhnolohii. Volhohrad: Peremena, 150.

Stepanov, O. M. (2003). Osobistіsno-orіentovanyi pіkdhіd u robotі pedahoha: rozrobka ta vykorystannia. Moscow: TC Sfera, 128.

Fіtsula, M. M. (2006). Pedahohіka vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 495.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-11-29

Numer

Dział

Pedagogical Education