Особистісно-орієнтований підхід до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти

Автор(и)

  • Тетяна Ярославівна Пилип Національна медична академія післядипломної освіти вул. Дорогожицька, 9, м. Київ, Україна, 04112, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54972

Ключові слова:

лікар-терапевт, особистісно-орієнтований підхід, міжкультурна компетентність, система післядипломної освіти, самореалізація, самовизначення

Анотація

У статті розглядається сутність особистісно-орієнтованого підходу до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти на основі проведеного аналізу наукової психолого-педагогічної літератури. Автором проаналізовано основні завдання навчального процесу в особистісно-орієнтованому вимірі та його зміст; виокремлено найважливіші практичні принципи і засоби реалізації в педагогічній практиці розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів

Біографія автора

Тетяна Ярославівна Пилип, Національна медична академія післядипломної освіти вул. Дорогожицька, 9, м. Київ, Україна, 04112

Асистент

Кафедра іноземних мов 

Посилання

Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti. Vol. 1. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid, 280.

Bekh, I. D. (2001). Osobystisno-oriientovane vykhovannia – nowa osvitnia filosofiia. Pedahohika tolerantnosti, 1, 16–19.

Vyhovska, O. I., Rudakivska, S. V. (2004). Osobystisno-oriientovane navchannia. Yak yoho tekhnolohizuvaty? Pedahohichna tolerantnist, 4, 28–29.

Kulnevych, S. V. (1995). Pedahohika lichnosti. Vol. 1. Rostov-na-Donu, 165.

Bondarevska, E. V. (Ed.) et. al (1995). Lichnostno-orientirovannyi obrazovatelnyi process: suschnost, soderzhanie, tekhnolohii. Rostov-na-Donu: Izd-vo Rost. hos. ped. un-ta, 285.

Andrushchenko, V., Dvіnska, N., Koroliova, B. et. al; Andrushchenko V., Luhovy V. (Eds.) (2008). Osobistіsno-orіentovanі tekhnolohii navchannia і vykhovannia u vyshchyh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Ped. Dumka, 256.

Podmazin, S. I. (2000). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: Sotsialno-filosofskoe issledovanie. Zaporozhye: Prosvita, 250.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

Serikov, V. V. (1994). Lichnostnyi podkhod v obrazovanii: koncepciia i tekhnolohii. Volhohrad: Peremena, 150.

Stepanov, O. M. (2003). Osobistіsno-orіentovanyi pіkdhіd u robotі pedahoha: rozrobka ta vykorystannia. Moscow: TC Sfera, 128.

Fіtsula, M. M. (2006). Pedahohіka vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 495.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта