Особистісно-орієнтований підхід до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти

Авторы

  • Тетяна Ярославівна Пилип Национальная медицинская академия последипломного образования имени П. Л. Шупика ул. Дорогожицкая, 9, г. Киев, Украина, 04112, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54972

Ключевые слова:

лікар-терапевт, особистісно-орієнтований підхід, міжкультурна компетентність, система післядипломної освіти, самореалізація, самовизначення

Аннотация

У статті розглядається сутність особистісно-орієнтованого підходу до розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів у системі післядипломної освіти на основі проведеного аналізу наукової психолого-педагогічної літератури. Автором проаналізовано основні завдання навчального процесу в особистісно-орієнтованому вимірі та його зміст; виокремлено найважливіші практичні принципи і засоби реалізації в педагогічній практиці розвитку міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів

Биография автора

Тетяна Ярославівна Пилип, Национальная медицинская академия последипломного образования имени П. Л. Шупика ул. Дорогожицкая, 9, г. Киев, Украина, 04112

Ассистент

Кафедра иностранных языков 

Библиографические ссылки

Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti. Vol. 1. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid, 280.

Bekh, I. D. (2001). Osobystisno-oriientovane vykhovannia – nowa osvitnia filosofiia. Pedahohika tolerantnosti, 1, 16–19.

Vyhovska, O. I., Rudakivska, S. V. (2004). Osobystisno-oriientovane navchannia. Yak yoho tekhnolohizuvaty? Pedahohichna tolerantnist, 4, 28–29.

Kulnevych, S. V. (1995). Pedahohika lichnosti. Vol. 1. Rostov-na-Donu, 165.

Bondarevska, E. V. (Ed.) et. al (1995). Lichnostno-orientirovannyi obrazovatelnyi process: suschnost, soderzhanie, tekhnolohii. Rostov-na-Donu: Izd-vo Rost. hos. ped. un-ta, 285.

Andrushchenko, V., Dvіnska, N., Koroliova, B. et. al; Andrushchenko V., Luhovy V. (Eds.) (2008). Osobistіsno-orіentovanі tekhnolohii navchannia і vykhovannia u vyshchyh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Ped. Dumka, 256.

Podmazin, S. I. (2000). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: Sotsialno-filosofskoe issledovanie. Zaporozhye: Prosvita, 250.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

Serikov, V. V. (1994). Lichnostnyi podkhod v obrazovanii: koncepciia i tekhnolohii. Volhohrad: Peremena, 150.

Stepanov, O. M. (2003). Osobistіsno-orіentovanyi pіkdhіd u robotі pedahoha: rozrobka ta vykorystannia. Moscow: TC Sfera, 128.

Fіtsula, M. M. (2006). Pedahohіka vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 495.

Yakimanskaia, I. S. (1996). Lichnostno-orientrirovannoe obuchenie v sovremennoi shkole. Moscow, 96.

Опубликован

2015-11-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование