Методи аналізу поведінки покупця інтернет магазину для підвищення рівня продажів

Auteurs-es

  • Анастасія Валентинівна Літвінцева Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine
  • Наталя Совєтівна Лєсна Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.55825

Mots-clés :

аналіз кошику покупця, виявлення множин, мережа продуктів, дані транзакцій, асоціативні правила

Résumé

Напрям аналізу кошика покупця, пошук значущих асоціацій у даних о покупках клієнтів, є одним з найстаріших місць видобутку даних. Типовим рішенням є видобуток і аналіз асоціативних правил, які приймають форму висловлювань. Типові набори даних транзакцій можуть мати сотні або тисячі очевидних, асоціативних правил. Обрати найкращий метод аналізу даних – важливе завдання

Bibliographies de l'auteur-e

Анастасія Валентинівна Літвінцева, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кафедра програмної інженерії

Наталя Совєтівна Лєсна, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра програмної інженерії

Références

Ayvazyan, C. (2010). Prykladnaya statystyka. Moscow: JuNITI-Dana, 207.

Yadov, V. (2005). Sotsyolohycheskoe yssledovanye – metodolohyya, prohramma, metody. Moscow: Samarskij universitet, 314.

Elmeev, V., Ovsyannykov, V. (1999). Prykladnaya sotsyolohyya. Ocherky metodolohyy. Sankt-Peterburg: SPbGU, 296.

Kazakov, Y. U. (2003). Ynstrumentaryy sotsyalnykh tekhnolohyy (psykholohycheskye aspekty). Vladivostok: TIDOT DVGU, 153.

Keksel, O. (2003). Metodyka yssledovanyy v sotsyalʹnoy rabote y sotsyalʹnaya statystyka. Tomsk: TPU, 155.

Korotkova, A. (2011). Statystycheskoe obespechenye marketynhovykh yssledovanyy. Moscow: MJeSI, 143.

Dorohonko, E. (2010). Obrabotka y analyz sotsyolohycheskykh dannykh. Surgut: SurGu, 67.

Publié-e

2015-12-20

Numéro

Rubrique

Technical Sciences