Психокорекція особистості засобами графічних методик

Auteurs-es

  • Любов Іванівна Фізер Свалявська гімназія Свалявської районної ради вул. Верховинська, 89, м. Свалява, Україна, 89300, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.55914

Mots-clés :

графічні проективні тести, психокорекційний вплив, процесуальна психодіагностика, «Я» – текст, ідентичність, інтерпретація

Résumé

У статті розглядаються особливості психокорекції особистості засобами проективних графічних тестів. Ставиться акцент на доцільності використання комплексу графічних тестів, що забезпечує пізнання глибинних феноменів психіки особистості. В основі роботи лежить процесуальна діагностика, яка має на меті злиття в практиці психодiагностичного та психокорекцiйного процесів в єдиний процес. Представлена методика не тільки помітно підвищує інтерес до самодослідження у школярів, а й глибоко терапевтична по суті

Biographie de l'auteur-e

Любов Іванівна Фізер, Свалявська гімназія Свалявської районної ради вул. Верховинська, 89, м. Свалява, Україна, 89300

Практичний психолог

Références

Makshanov, S. I. (1998). Psychology training in a professional activity. Sankt-Peterburg, 43.

Oskin, V. (2004). On the threshold of emotional revolution. Personnel Management, 16, 49–53.

Isurina, G. L. (1983). Group psychotherapy and therapy. Methods of psychological diagnosis and correction in the clinic. Leningrad: Medicine, 231–254.

Dobryakov, I., Nikolskaya I., Eidemiller, E. (2006). Family diagnosis and family therapy. Stankt-Peterburg: Speech, 457.

Yatsenko, T. S. (2010). Diagnostic and corrective features deep psychological practice. Scientific journal Dragomanov NPU. Series 12. Psychological Science, 29 (53), 30–35.

Ibadov, J. S. (2007). Psychography. Tyumen: "Truth", 279.

Ibadov, J. S. (2008). Medical and pedagogic-psychological tests. Sevastopol: «Al’-Pci», 43.

Schmidt, B. (2003). Narratology. Moscow: Languages Slavic culture, 389.

Publié-e

2015-12-22

Numéro

Rubrique

Psychological science