Психокорекція особистості засобами графічних методик

Авторы

  • Любов Іванівна Фізер Свалявская гимназия Свалявского районного совета ул. Верховинская, 89, г. Свалява, Украина, 89300, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.55914

Ключевые слова:

графічні проективні тести, психокорекційний вплив, процесуальна психодіагностика, «Я» – текст, ідентичність, інтерпретація

Аннотация

У статті розглядаються особливості психокорекції особистості засобами проективних графічних тестів. Ставиться акцент на доцільності використання комплексу графічних тестів, що забезпечує пізнання глибинних феноменів психіки особистості. В основі роботи лежить процесуальна діагностика, яка має на меті злиття в практиці психодiагностичного та психокорекцiйного процесів в єдиний процес. Представлена методика не тільки помітно підвищує інтерес до самодослідження у школярів, а й глибоко терапевтична по суті

Биография автора

Любов Іванівна Фізер, Свалявская гимназия Свалявского районного совета ул. Верховинская, 89, г. Свалява, Украина, 89300

Практический психолог

Библиографические ссылки

Makshanov, S. I. (1998). Psychology training in a professional activity. Sankt-Peterburg, 43.

Oskin, V. (2004). On the threshold of emotional revolution. Personnel Management, 16, 49–53.

Isurina, G. L. (1983). Group psychotherapy and therapy. Methods of psychological diagnosis and correction in the clinic. Leningrad: Medicine, 231–254.

Dobryakov, I., Nikolskaya I., Eidemiller, E. (2006). Family diagnosis and family therapy. Stankt-Peterburg: Speech, 457.

Yatsenko, T. S. (2010). Diagnostic and corrective features deep psychological practice. Scientific journal Dragomanov NPU. Series 12. Psychological Science, 29 (53), 30–35.

Ibadov, J. S. (2007). Psychography. Tyumen: "Truth", 279.

Ibadov, J. S. (2008). Medical and pedagogic-psychological tests. Sevastopol: «Al’-Pci», 43.

Schmidt, B. (2003). Narratology. Moscow: Languages Slavic culture, 389.

Опубликован

2015-12-22

Выпуск

Раздел

Психологические науки