Психокорекція особистості засобами графічних методик

Autor

  • Любов Іванівна Фізер Свалявська гімназія Свалявської районної ради вул. Верховинська, 89, м. Свалява, Україна, 89300, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.55914

Słowa kluczowe:

графічні проективні тести, психокорекційний вплив, процесуальна психодіагностика, «Я» – текст, ідентичність, інтерпретація

Abstrakt

У статті розглядаються особливості психокорекції особистості засобами проективних графічних тестів. Ставиться акцент на доцільності використання комплексу графічних тестів, що забезпечує пізнання глибинних феноменів психіки особистості. В основі роботи лежить процесуальна діагностика, яка має на меті злиття в практиці психодiагностичного та психокорекцiйного процесів в єдиний процес. Представлена методика не тільки помітно підвищує інтерес до самодослідження у школярів, а й глибоко терапевтична по суті

Biogram autora

Любов Іванівна Фізер, Свалявська гімназія Свалявської районної ради вул. Верховинська, 89, м. Свалява, Україна, 89300

Практичний психолог

Bibliografia

Makshanov, S. I. (1998). Psychology training in a professional activity. Sankt-Peterburg, 43.

Oskin, V. (2004). On the threshold of emotional revolution. Personnel Management, 16, 49–53.

Isurina, G. L. (1983). Group psychotherapy and therapy. Methods of psychological diagnosis and correction in the clinic. Leningrad: Medicine, 231–254.

Dobryakov, I., Nikolskaya I., Eidemiller, E. (2006). Family diagnosis and family therapy. Stankt-Peterburg: Speech, 457.

Yatsenko, T. S. (2010). Diagnostic and corrective features deep psychological practice. Scientific journal Dragomanov NPU. Series 12. Psychological Science, 29 (53), 30–35.

Ibadov, J. S. (2007). Psychography. Tyumen: "Truth", 279.

Ibadov, J. S. (2008). Medical and pedagogic-psychological tests. Sevastopol: «Al’-Pci», 43.

Schmidt, B. (2003). Narratology. Moscow: Languages Slavic culture, 389.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-12-22

Numer

Dział

Psychological science