Психокорекція особистості засобами графічних методик

Автор(и)

  • Любов Іванівна Фізер Свалявська гімназія Свалявської районної ради вул. Верховинська, 89, м. Свалява, Україна, 89300, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.55914

Ключові слова:

графічні проективні тести, психокорекційний вплив, процесуальна психодіагностика, «Я» – текст, ідентичність, інтерпретація

Анотація

У статті розглядаються особливості психокорекції особистості засобами проективних графічних тестів. Ставиться акцент на доцільності використання комплексу графічних тестів, що забезпечує пізнання глибинних феноменів психіки особистості. В основі роботи лежить процесуальна діагностика, яка має на меті злиття в практиці психодiагностичного та психокорекцiйного процесів в єдиний процес. Представлена методика не тільки помітно підвищує інтерес до самодослідження у школярів, а й глибоко терапевтична по суті

Біографія автора

Любов Іванівна Фізер, Свалявська гімназія Свалявської районної ради вул. Верховинська, 89, м. Свалява, Україна, 89300

Практичний психолог

Посилання

Makshanov, S. I. (1998). Psychology training in a professional activity. Sankt-Peterburg, 43.

Oskin, V. (2004). On the threshold of emotional revolution. Personnel Management, 16, 49–53.

Isurina, G. L. (1983). Group psychotherapy and therapy. Methods of psychological diagnosis and correction in the clinic. Leningrad: Medicine, 231–254.

Dobryakov, I., Nikolskaya I., Eidemiller, E. (2006). Family diagnosis and family therapy. Stankt-Peterburg: Speech, 457.

Yatsenko, T. S. (2010). Diagnostic and corrective features deep psychological practice. Scientific journal Dragomanov NPU. Series 12. Psychological Science, 29 (53), 30–35.

Ibadov, J. S. (2007). Psychography. Tyumen: "Truth", 279.

Ibadov, J. S. (2008). Medical and pedagogic-psychological tests. Sevastopol: «Al’-Pci», 43.

Schmidt, B. (2003). Narratology. Moscow: Languages Slavic culture, 389.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-22

Номер

Розділ

Психологічні науки