Проблема професійного саморозвитку вчителя фізичної культури у педагогічній теорії і практиці
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59146Mots-clés :
саморозвиток, учитель фізичної культури, особистість, професійна компетентністьRésumé
У статті висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми професійного саморозвитку вчителя фізичної культури. Визначено філософські, педагогічні, психологічні актуалітети у розв’язанні проблеми саморозвитку педагога. Доведено значущість саморозвитку особистості як особливого процесу соціальної активності індивіда. Доведено, що саморозвиток учителя фізичної культури є одним із найважливіших напрямів і способів зростання рівня його професійної компетентності
Références
Maslou, A. (1982). Psihologija lichnosti. Moscow: Izd-vo MGU, 304.
Rodzhers, K. R. (1994). Vzgljad na psihoterapiju. Stanovlenie cheloveka. Moscow: Izdatel'skaja gruppa «Progress», «Univers», 480.
Frankl, V. (1990). Chelovek v poiskah smysla. Moscow: Progress, 368.
Zeer, Je. F. (2003). Psihologija professional'nogo obrazovanija. Moscow – Voronezh, 408.
Rean, A. A., Bordovskaja, N. V., Rozum, S. I. (2002). Psihologija i pedagogika. Sankt-Peterburg: Piter, 432.
Zakon Ukrai'ny «Pro fizychnu kul'turu i sport» (1994). Verhovna Rada Ukrai'ny; Vidomosti Verhovnoi' Rady Ukrai'ny (VVR), 1994, № 14, st. 80. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3808-12
Cil'ova kompleksna programa «Fizychne vyhovannja – zdorov’ja nacii'» (1998). Zatverdzheno Ukazom Prezydenta Ukrai'ny vid 1 veresnja 1998 roku № 963/98 (963/98). Available at: http://www.lawua.info/bdata3/ukr3328/index.htm
Vygotskij, L. S. (2003). Psihologija razvitija cheloveka. Moscow: Smysl: Jeksmo, 1135.
Kostjuk, G. S.; Prokolijenko, L. M. (Ed.) (1989). Navchal'no-vyhovnyj proces i psyhichnyj rozvytok osobystosti. Kyiv: Rad. shkola, 608.
Leont'ev, A. N. (1972). Problemy razvitija psihiki. Moscow: Pedagogika, 573.
Zjazjun, I. A.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2000). Intelektual'no tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kyiv: «Vipol», 11–57.
Abdullina, O. A. (1993). Lichnost' studenta v processe professional'noj podgotovki. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 165–170.
Vlasova, E. A. (2008). Professional'noe samorazvitie budushhih social'nyh pedagogov. Balashov: Nikolaev, 116.
Orlov, V. F.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2003). Profesijne stanovlennja vchyteliv mystec'kyh dyscyplin. Kyiv: Naukova dumka, 262.
Soldatenko, M. M. (2006). Teorija i praktyka samostijnoi' piznaval'noi' dijal'nosti. Kyiv: Vydavnyctvo NPU imeni M. P. Dragomanova, 198.
Klimov, E. A. (1996). Psihologija professional'nogo samoopredelenija. Rostov-na-Dony: Izd-vo «Feniks», 316.
Zaporozhec, A. V. (1986). Izbrannye psihologicheskie trudy. Vol. I. Moscow: Pedagogika, 320.
Kuljutkin, Ju. N. (1996). Izmenjajushhijsja mir i obrazovanie vzroslyh. Problemy nepreryvnogo obrazovanija: pedagogicheskie kadry, 6, 5–7.
Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. Rovno: Volyns'ki oberegy, 552.
Matveev, L. P. (1991). Teorija i metodika fizicheskoj kul'tury. Moscow: FiS, 543.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Юрій Альбертович Курнишев 2016
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.