Проблема професійного саморозвитку вчителя фізичної культури у педагогічній теорії і практиці
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59146Ключові слова:
саморозвиток, учитель фізичної культури, особистість, професійна компетентністьАнотація
У статті висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми професійного саморозвитку вчителя фізичної культури. Визначено філософські, педагогічні, психологічні актуалітети у розв’язанні проблеми саморозвитку педагога. Доведено значущість саморозвитку особистості як особливого процесу соціальної активності індивіда. Доведено, що саморозвиток учителя фізичної культури є одним із найважливіших напрямів і способів зростання рівня його професійної компетентності
Посилання
Maslou, A. (1982). Psihologija lichnosti. Moscow: Izd-vo MGU, 304.
Rodzhers, K. R. (1994). Vzgljad na psihoterapiju. Stanovlenie cheloveka. Moscow: Izdatel'skaja gruppa «Progress», «Univers», 480.
Frankl, V. (1990). Chelovek v poiskah smysla. Moscow: Progress, 368.
Zeer, Je. F. (2003). Psihologija professional'nogo obrazovanija. Moscow – Voronezh, 408.
Rean, A. A., Bordovskaja, N. V., Rozum, S. I. (2002). Psihologija i pedagogika. Sankt-Peterburg: Piter, 432.
Zakon Ukrai'ny «Pro fizychnu kul'turu i sport» (1994). Verhovna Rada Ukrai'ny; Vidomosti Verhovnoi' Rady Ukrai'ny (VVR), 1994, № 14, st. 80. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3808-12
Cil'ova kompleksna programa «Fizychne vyhovannja – zdorov’ja nacii'» (1998). Zatverdzheno Ukazom Prezydenta Ukrai'ny vid 1 veresnja 1998 roku № 963/98 (963/98). Available at: http://www.lawua.info/bdata3/ukr3328/index.htm
Vygotskij, L. S. (2003). Psihologija razvitija cheloveka. Moscow: Smysl: Jeksmo, 1135.
Kostjuk, G. S.; Prokolijenko, L. M. (Ed.) (1989). Navchal'no-vyhovnyj proces i psyhichnyj rozvytok osobystosti. Kyiv: Rad. shkola, 608.
Leont'ev, A. N. (1972). Problemy razvitija psihiki. Moscow: Pedagogika, 573.
Zjazjun, I. A.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2000). Intelektual'no tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kyiv: «Vipol», 11–57.
Abdullina, O. A. (1993). Lichnost' studenta v processe professional'noj podgotovki. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 165–170.
Vlasova, E. A. (2008). Professional'noe samorazvitie budushhih social'nyh pedagogov. Balashov: Nikolaev, 116.
Orlov, V. F.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2003). Profesijne stanovlennja vchyteliv mystec'kyh dyscyplin. Kyiv: Naukova dumka, 262.
Soldatenko, M. M. (2006). Teorija i praktyka samostijnoi' piznaval'noi' dijal'nosti. Kyiv: Vydavnyctvo NPU imeni M. P. Dragomanova, 198.
Klimov, E. A. (1996). Psihologija professional'nogo samoopredelenija. Rostov-na-Dony: Izd-vo «Feniks», 316.
Zaporozhec, A. V. (1986). Izbrannye psihologicheskie trudy. Vol. I. Moscow: Pedagogika, 320.
Kuljutkin, Ju. N. (1996). Izmenjajushhijsja mir i obrazovanie vzroslyh. Problemy nepreryvnogo obrazovanija: pedagogicheskie kadry, 6, 5–7.
Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. Rovno: Volyns'ki oberegy, 552.
Matveev, L. P. (1991). Teorija i metodika fizicheskoj kul'tury. Moscow: FiS, 543.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юрій Альбертович Курнишев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.