Проблема професійного саморозвитку вчителя фізичної культури у педагогічній теорії і практиці

Autor

  • Юрій Альбертович Курнишев Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича вул. Коцюбинського, 2, м. Чернівці, Україна, 58012, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59146

Słowa kluczowe:

саморозвиток, учитель фізичної культури, особистість, професійна компетентність

Abstrakt

У статті висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми професійного саморозвитку вчителя фізичної культури. Визначено філософські, педагогічні, психологічні актуалітети у розв’язанні проблеми саморозвитку педагога. Доведено значущість саморозвитку особистості як особливого процесу соціальної активності індивіда. Доведено, що саморозвиток учителя фізичної культури є одним із найважливіших напрямів і способів зростання рівня його професійної компетентності

Biogram autora

Юрій Альбертович Курнишев, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича вул. Коцюбинського, 2, м. Чернівці, Україна, 58012

Викладач

Кафедра фізичного виховання для природничих факультетів

Bibliografia

Maslou, A. (1982). Psihologija lichnosti. Moscow: Izd-vo MGU, 304.

Rodzhers, K. R. (1994). Vzgljad na psihoterapiju. Stanovlenie cheloveka. Moscow: Izdatel'skaja gruppa «Progress», «Univers», 480.

Frankl, V. (1990). Chelovek v poiskah smysla. Moscow: Progress, 368.

Zeer, Je. F. (2003). Psihologija professional'nogo obrazovanija. Moscow – Voronezh, 408.

Rean, A. A., Bordovskaja, N. V., Rozum, S. I. (2002). Psihologija i pedagogika. Sankt-Peterburg: Piter, 432.

Zakon Ukrai'ny «Pro fizychnu kul'turu i sport» (1994). Verhovna Rada Ukrai'ny; Vidomosti Verhovnoi' Rady Ukrai'ny (VVR), 1994, № 14, st. 80. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3808-12

Cil'ova kompleksna programa «Fizychne vyhovannja – zdorov’ja nacii'» (1998). Zatverdzheno Ukazom Prezydenta Ukrai'ny vid 1 veresnja 1998 roku № 963/98 (963/98). Available at: http://www.lawua.info/bdata3/ukr3328/index.htm

Vygotskij, L. S. (2003). Psihologija razvitija cheloveka. Moscow: Smysl: Jeksmo, 1135.

Kostjuk, G. S.; Prokolijenko, L. M. (Ed.) (1989). Navchal'no-vyhovnyj proces i psyhichnyj rozvytok osobystosti. Kyiv: Rad. shkola, 608.

Leont'ev, A. N. (1972). Problemy razvitija psihiki. Moscow: Pedagogika, 573.

Zjazjun, I. A.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2000). Intelektual'no tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kyiv: «Vipol», 11–57.

Abdullina, O. A. (1993). Lichnost' studenta v processe professional'noj podgotovki. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 165–170.

Vlasova, E. A. (2008). Professional'noe samorazvitie budushhih social'nyh pedagogov. Balashov: Nikolaev, 116.

Orlov, V. F.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2003). Profesijne stanovlennja vchyteliv mystec'kyh dyscyplin. Kyiv: Naukova dumka, 262.

Soldatenko, M. M. (2006). Teorija i praktyka samostijnoi' piznaval'noi' dijal'nosti. Kyiv: Vydavnyctvo NPU imeni M. P. Dragomanova, 198.

Klimov, E. A. (1996). Psihologija professional'nogo samoopredelenija. Rostov-na-Dony: Izd-vo «Feniks», 316.

Zaporozhec, A. V. (1986). Izbrannye psihologicheskie trudy. Vol. I. Moscow: Pedagogika, 320.

Kuljutkin, Ju. N. (1996). Izmenjajushhijsja mir i obrazovanie vzroslyh. Problemy nepreryvnogo obrazovanija: pedagogicheskie kadry, 6, 5–7.

Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. Rovno: Volyns'ki oberegy, 552.

Matveev, L. P. (1991). Teorija i metodika fizicheskoj kul'tury. Moscow: FiS, 543.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-01-29

Numer

Dział

Pedagogical Education