Діагностування розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників

Auteurs-es

  • Людмила Олександрівна Базиль Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка пр. П. Тичини, 17, м. Київ, Україна, 02152, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59148

Mots-clés :

літературознавча компетентність, діагностування, учитель української мови і літератури, розвиток літературознавчої компетентності

Résumé

Інформаційно-технологічне суспільство потребує нових способів осмислення літературно-художніх явищ, оскільки в єдиному інформаційному просторі кожна людина самостійно знаходить, опановує, поширює повідомлення. Відтак самореалізація особистості значною мірою залежить від її здатності адекватно усвідомлювати тексти, об’єктивно їх оцінювати й ефективно використовувати набуті знання, вміння, досвід в нових умовах. Означені якості входять до складу літературознавчої компетентності, проблемі діагностування якої присвячено нашу статтю

Biographie de l'auteur-e

Людмила Олександрівна Базиль, Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка пр. П. Тичини, 17, м. Київ, Україна, 02152

Доцент, кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра психології і методик дошкільної і початкової освіти

Références

Berns, M. (1990). Context of competense: social and cultural consideration in communicative language teaching. New York, 274.

Kramsch, C. (1986). From Language Proficiency to Interactional Competence. The Modern Language Journal, 70 (4), 366–372. doi: 10.1111/j.1540-4781.1986.tb05291.x

Savignon, S. J. (1997). Communicative Competence: Theory and Classroom Practice. New York: McGraw-Hill, 288.

Meskont, M. Kh., Al'bert, M., Khedoury, F. (1992). Osnovi menedzhmenta. Moscow:Delo LTD, 708.

Raven, J. (1981). The Competencies Needed at Work and in Society. Collected Original Resources in Education, 5 (3).

Martynjuk, O. I., Medvedev, I. N., Pan'kova, S. V., Solov'eva, O. I.; Seleznevoj, N. A., Medvedeva, I. N. (Eds.) (2006). Opyt formirovanija kompetentnostnoj modeli vypusknika pedagogicheskogo vuza kak normy kachestva i bazy ocenki rezul'tatov obrazovanija (na primere fiziko-matematicheskogo fakul'teta). Moscow, 57.

Koval', V. O. (2013). Teoretychni i metodychni zasady formuvannja profesijnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv-filologiv u vyshhyh pedagogichnyh navchal'nyh zakladah. Uman: PP Zhovtyj O. O., 455.

Kopus', O. A. (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja fahovoi' lingvodydaktychnoi' kompetentnosti majbutnih magistriv-filologiv. Lygansk, 43.

Porechenkova, E. A. (2009). Razvitie filologicheskoj kompetencii v sisteme shkola-VUZ i sposoby ejo kontrolja. Moscow, 23.

Balyhina, T. M. (2000). Soderzhanie i struktura professional'noj kompetencii filologa. Metodologicheskie problemy obuchenija russkomu jazyku. Moscow, 386.

Bazyl', L. O. (2015). The development of literary competence of future teachers-philologists: conceptual and theoretical aspects. «ScienceRise», 9/5 (14), 40–47. doi: 10.15587/2313-8416.2015.49162

Orlov, V. F.; I. A. Zjazjun (Ed.) (2003). Profesijne stanovlennja vchyteliv mystec'kyh dyscyplin. Kyiv: Nauk. dumka, 262.

Borodyna, V. A. (2007). Chytatel'skoe razvytye lychnosty: teoretyko-metodologycheskye aspekty. Sankt-Peterburg: Sankt-Peterburgskyj gosudarstvennыj unyversytet kul'tury y yskusstv, 43.

Publié-e

2016-01-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education