Діагностування розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59148Ключові слова:
літературознавча компетентність, діагностування, учитель української мови і літератури, розвиток літературознавчої компетентностіАнотація
Інформаційно-технологічне суспільство потребує нових способів осмислення літературно-художніх явищ, оскільки в єдиному інформаційному просторі кожна людина самостійно знаходить, опановує, поширює повідомлення. Відтак самореалізація особистості значною мірою залежить від її здатності адекватно усвідомлювати тексти, об’єктивно їх оцінювати й ефективно використовувати набуті знання, вміння, досвід в нових умовах. Означені якості входять до складу літературознавчої компетентності, проблемі діагностування якої присвячено нашу статтю
Посилання
Berns, M. (1990). Context of competense: social and cultural consideration in communicative language teaching. New York, 274.
Kramsch, C. (1986). From Language Proficiency to Interactional Competence. The Modern Language Journal, 70 (4), 366–372. doi: 10.1111/j.1540-4781.1986.tb05291.x
Savignon, S. J. (1997). Communicative Competence: Theory and Classroom Practice. New York: McGraw-Hill, 288.
Meskont, M. Kh., Al'bert, M., Khedoury, F. (1992). Osnovi menedzhmenta. Moscow:Delo LTD, 708.
Raven, J. (1981). The Competencies Needed at Work and in Society. Collected Original Resources in Education, 5 (3).
Martynjuk, O. I., Medvedev, I. N., Pan'kova, S. V., Solov'eva, O. I.; Seleznevoj, N. A., Medvedeva, I. N. (Eds.) (2006). Opyt formirovanija kompetentnostnoj modeli vypusknika pedagogicheskogo vuza kak normy kachestva i bazy ocenki rezul'tatov obrazovanija (na primere fiziko-matematicheskogo fakul'teta). Moscow, 57.
Koval', V. O. (2013). Teoretychni i metodychni zasady formuvannja profesijnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv-filologiv u vyshhyh pedagogichnyh navchal'nyh zakladah. Uman: PP Zhovtyj O. O., 455.
Kopus', O. A. (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja fahovoi' lingvodydaktychnoi' kompetentnosti majbutnih magistriv-filologiv. Lygansk, 43.
Porechenkova, E. A. (2009). Razvitie filologicheskoj kompetencii v sisteme shkola-VUZ i sposoby ejo kontrolja. Moscow, 23.
Balyhina, T. M. (2000). Soderzhanie i struktura professional'noj kompetencii filologa. Metodologicheskie problemy obuchenija russkomu jazyku. Moscow, 386.
Bazyl', L. O. (2015). The development of literary competence of future teachers-philologists: conceptual and theoretical aspects. «ScienceRise», 9/5 (14), 40–47. doi: 10.15587/2313-8416.2015.49162
Orlov, V. F.; I. A. Zjazjun (Ed.) (2003). Profesijne stanovlennja vchyteliv mystec'kyh dyscyplin. Kyiv: Nauk. dumka, 262.
Borodyna, V. A. (2007). Chytatel'skoe razvytye lychnosty: teoretyko-metodologycheskye aspekty. Sankt-Peterburg: Sankt-Peterburgskyj gosudarstvennыj unyversytet kul'tury y yskusstv, 43.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Олександрівна Базиль
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.