Діагностування розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників

Авторы

  • Людмила Олександрівна Базиль Институт последипломного педагогического образования Киевского университета имени Бориса Гринченко пр. П. Тычины, 17, г. Киев, Украина, 02152, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59148

Ключевые слова:

літературознавча компетентність, діагностування, учитель української мови і літератури, розвиток літературознавчої компетентності

Аннотация

Інформаційно-технологічне суспільство потребує нових способів осмислення літературно-художніх явищ, оскільки в єдиному інформаційному просторі кожна людина самостійно знаходить, опановує, поширює повідомлення. Відтак самореалізація особистості значною мірою залежить від її здатності адекватно усвідомлювати тексти, об’єктивно їх оцінювати й ефективно використовувати набуті знання, вміння, досвід в нових умовах. Означені якості входять до складу літературознавчої компетентності, проблемі діагностування якої присвячено нашу статтю

Биография автора

Людмила Олександрівна Базиль, Институт последипломного педагогического образования Киевского университета имени Бориса Гринченко пр. П. Тычины, 17, г. Киев, Украина, 02152

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра психологии и методик дошкольного и начального образования

Библиографические ссылки

Berns, M. (1990). Context of competense: social and cultural consideration in communicative language teaching. New York, 274.

Kramsch, C. (1986). From Language Proficiency to Interactional Competence. The Modern Language Journal, 70 (4), 366–372. doi: 10.1111/j.1540-4781.1986.tb05291.x

Savignon, S. J. (1997). Communicative Competence: Theory and Classroom Practice. New York: McGraw-Hill, 288.

Meskont, M. Kh., Al'bert, M., Khedoury, F. (1992). Osnovi menedzhmenta. Moscow:Delo LTD, 708.

Raven, J. (1981). The Competencies Needed at Work and in Society. Collected Original Resources in Education, 5 (3).

Martynjuk, O. I., Medvedev, I. N., Pan'kova, S. V., Solov'eva, O. I.; Seleznevoj, N. A., Medvedeva, I. N. (Eds.) (2006). Opyt formirovanija kompetentnostnoj modeli vypusknika pedagogicheskogo vuza kak normy kachestva i bazy ocenki rezul'tatov obrazovanija (na primere fiziko-matematicheskogo fakul'teta). Moscow, 57.

Koval', V. O. (2013). Teoretychni i metodychni zasady formuvannja profesijnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv-filologiv u vyshhyh pedagogichnyh navchal'nyh zakladah. Uman: PP Zhovtyj O. O., 455.

Kopus', O. A. (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja fahovoi' lingvodydaktychnoi' kompetentnosti majbutnih magistriv-filologiv. Lygansk, 43.

Porechenkova, E. A. (2009). Razvitie filologicheskoj kompetencii v sisteme shkola-VUZ i sposoby ejo kontrolja. Moscow, 23.

Balyhina, T. M. (2000). Soderzhanie i struktura professional'noj kompetencii filologa. Metodologicheskie problemy obuchenija russkomu jazyku. Moscow, 386.

Bazyl', L. O. (2015). The development of literary competence of future teachers-philologists: conceptual and theoretical aspects. «ScienceRise», 9/5 (14), 40–47. doi: 10.15587/2313-8416.2015.49162

Orlov, V. F.; I. A. Zjazjun (Ed.) (2003). Profesijne stanovlennja vchyteliv mystec'kyh dyscyplin. Kyiv: Nauk. dumka, 262.

Borodyna, V. A. (2007). Chytatel'skoe razvytye lychnosty: teoretyko-metodologycheskye aspekty. Sankt-Peterburg: Sankt-Peterburgskyj gosudarstvennыj unyversytet kul'tury y yskusstv, 43.

Опубликован

2016-01-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование