Організаційно-педагогічні умові професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах (за результатами експерименталь-ного дослідження)

Auteurs-es

  • Наталія Євгенівна Тимошенко Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60561

Mots-clés :

організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення, професійне самовдосконалення, ресурсний центр

Résumé

У статті визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено у ході дослідження такі організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах, як: урахування інформаційно-методичних потреб соціальних працівників; сприяння партнерської взаємодії соціальних працівників з представниками державних та неурядових організацій; здійснення методичного супроводу соціальних працівників у ресурсних центрах професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах

Biographie de l'auteur-e

Наталія Євгенівна Тимошенко, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Références

Tymoshenko, N. (2016). Professional self social teacher. Kyiv: Kyiv. University of Borys Grinchenko, 128.

Kosholap, A. (2009). Pedagogical conditions of preparation of future teachers of physical self. Vinnitsa, 182.

Sklyarenko, I. (2009). Professional self-improvement in the preparation of future teachers of music. Kyiv, 243.

Myhovych, I., Zhmyr, V. (2004). Formation of training and social workers: experience, problems. Social Work in Ukraine: Theory and Practice, 2, 122–131.

Lyakh, T.; Bezpalko, O., Basyuk, T., Bondarenko, Z. et. al; Bezpal'ko, O. V. (Ed.) (2007). Аctivities and resource information and consultancy centers. Improving social services for children and families in the community, summarizing the experience of the project. Kyiv: Science. World, 144.

Trotsenko, N. (2012). Professional self-development of social workers in the resource centers, 20.

Serhiyenko, N. (2010). Оrganizational and pedagogical conditions of professional competence of teachers of secondary schools. Theory and methods of management education, 3, 3–11.

Polozenko, O. (2003). Organizational-methodical conditions of improving teaching senior teacher of the agricultural school. Ternopol, 20.

Trotsenko, N. (2012). Professional self-development of social workers in the resource centers. Kyiv, 243.

Trotsenko, N.; Lokaryeva, G. (Ed.) (2011). Social partnership as one of the pedagogical conditions of professional self-help social workers in resource centers. Bulletin of Zaporizhzhya National University: teaching science, 3 (16), 169–174.

Publié-e

2016-02-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education