Організаційно-педагогічні умові професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах (за результатами експерименталь-ного дослідження)

Авторы

  • Наталія Євгенівна Тимошенко Киевский университет имени Бориса Гринченка ул. Бульварно-Кудрявская, 18/2, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60561

Ключевые слова:

організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення, професійне самовдосконалення, ресурсний центр

Аннотация

У статті визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено у ході дослідження такі організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах, як: урахування інформаційно-методичних потреб соціальних працівників; сприяння партнерської взаємодії соціальних працівників з представниками державних та неурядових організацій; здійснення методичного супроводу соціальних працівників у ресурсних центрах професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах

Биография автора

Наталія Євгенівна Тимошенко, Киевский университет имени Бориса Гринченка ул. Бульварно-Кудрявская, 18/2, г. Киев, Украина, 04053

Кандидат педагогических наук, старший преподаватель

Кафедра социальной педагогики и социальной работы

Библиографические ссылки

Tymoshenko, N. (2016). Professional self social teacher. Kyiv: Kyiv. University of Borys Grinchenko, 128.

Kosholap, A. (2009). Pedagogical conditions of preparation of future teachers of physical self. Vinnitsa, 182.

Sklyarenko, I. (2009). Professional self-improvement in the preparation of future teachers of music. Kyiv, 243.

Myhovych, I., Zhmyr, V. (2004). Formation of training and social workers: experience, problems. Social Work in Ukraine: Theory and Practice, 2, 122–131.

Lyakh, T.; Bezpalko, O., Basyuk, T., Bondarenko, Z. et. al; Bezpal'ko, O. V. (Ed.) (2007). Аctivities and resource information and consultancy centers. Improving social services for children and families in the community, summarizing the experience of the project. Kyiv: Science. World, 144.

Trotsenko, N. (2012). Professional self-development of social workers in the resource centers, 20.

Serhiyenko, N. (2010). Оrganizational and pedagogical conditions of professional competence of teachers of secondary schools. Theory and methods of management education, 3, 3–11.

Polozenko, O. (2003). Organizational-methodical conditions of improving teaching senior teacher of the agricultural school. Ternopol, 20.

Trotsenko, N. (2012). Professional self-development of social workers in the resource centers. Kyiv, 243.

Trotsenko, N.; Lokaryeva, G. (Ed.) (2011). Social partnership as one of the pedagogical conditions of professional self-help social workers in resource centers. Bulletin of Zaporizhzhya National University: teaching science, 3 (16), 169–174.

Опубликован

2016-02-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование