Організаційно-педагогічні умові професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах (за результатами експерименталь-ного дослідження)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60561Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення, професійне самовдосконалення, ресурсний центрАнотація
У статті визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено у ході дослідження такі організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах, як: урахування інформаційно-методичних потреб соціальних працівників; сприяння партнерської взаємодії соціальних працівників з представниками державних та неурядових організацій; здійснення методичного супроводу соціальних працівників у ресурсних центрах професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах
Посилання
Tymoshenko, N. (2016). Professional self social teacher. Kyiv: Kyiv. University of Borys Grinchenko, 128.
Kosholap, A. (2009). Pedagogical conditions of preparation of future teachers of physical self. Vinnitsa, 182.
Sklyarenko, I. (2009). Professional self-improvement in the preparation of future teachers of music. Kyiv, 243.
Myhovych, I., Zhmyr, V. (2004). Formation of training and social workers: experience, problems. Social Work in Ukraine: Theory and Practice, 2, 122–131.
Lyakh, T.; Bezpalko, O., Basyuk, T., Bondarenko, Z. et. al; Bezpal'ko, O. V. (Ed.) (2007). Аctivities and resource information and consultancy centers. Improving social services for children and families in the community, summarizing the experience of the project. Kyiv: Science. World, 144.
Trotsenko, N. (2012). Professional self-development of social workers in the resource centers, 20.
Serhiyenko, N. (2010). Оrganizational and pedagogical conditions of professional competence of teachers of secondary schools. Theory and methods of management education, 3, 3–11.
Polozenko, O. (2003). Organizational-methodical conditions of improving teaching senior teacher of the agricultural school. Ternopol, 20.
Trotsenko, N. (2012). Professional self-development of social workers in the resource centers. Kyiv, 243.
Trotsenko, N.; Lokaryeva, G. (Ed.) (2011). Social partnership as one of the pedagogical conditions of professional self-help social workers in resource centers. Bulletin of Zaporizhzhya National University: teaching science, 3 (16), 169–174.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Євгенівна Тимошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.