Особливості формування організаційної культури підприємств сфери гостинності

Auteurs-es

  • Дарія Іванівна Басюк Національний університет харчових технологій вул. Володимирська, 68, м. Київ, Україна, 01601, Ukraine
  • Мар’яна Володимирівна Рознатовська Національний університет харчових технологій вул. Володимирська, 68, м. Київ, Україна, 01601, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.62597

Mots-clés :

організаційна культура, інструмент оцінки корпоративної культури К. Камерона і Р. Куїнна, організаційна ефективність, підприємство гостинності

Résumé

У статті проаналізовано зміст та особливості формування ефективної організаційної культури. Розглянуто систему факторів, від яких залежить формування ефективної організаційної культури. А також досліджено переваги застосування методики Камерона і Куїнна щодо побудови ефективної організаційної культури підприємств гостинності. За допомогою інструменту OCAI К. Камерона і Р. Куїнна визначено тип корпоративної культури досліджуваної організації, виявлено її сильні і слабкі сторони

Biographie de l'auteur-e

Дарія Іванівна Басюк, Національний університет харчових технологій вул. Володимирська, 68, м. Київ, Україна, 01601

Доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра туристичного та готельного бізнесу 

Références

Spivak, V. A. (2001). Corporate culture. Sankt-Peterburg: Piter, 352.

Mescon, M. H. (1998). Motivational climate of the organization. Personnel Management, 6.

Shein, E. H. (2002). Organizational culture and leadership. Sankt-Peterburg: Piter, 35–39.

Cameron, K. S., Quinn, G. E. (2001). Diagnosing and changing organizational culture. Sankt-Peterburg: Peter, 100–121.

Liker, J., Hoseus, M. (2011). Corporate culture. Moscow: Alpina Pablisher, 354.

Lapin, T. A. (2005). Corporate Culture. Omsk "Omsk State University Publishing House", 96.

Markova, E. V. (2005). Сorporate culture in the hospitality industry. Parade of hotels, 265.

Tarasyuk, V. D. (2009). Elements and factors of formation of organizational culture of the enterprise. Scientific notes of TNU. Series: Economy and management, 22 (2), 333–340.

Solntseva, N. V. (2011). Normative-legal support of formation of organizational culture on the enterprise. Development Management, 4 (101), 237–239.

Mogutnova, N. N. (2005). Corporate culture: definition, approaches. First steps, 130–136.

Publié-e

2016-03-27

Numéro

Rubrique

Economics