Особливості формування організаційної культури підприємств сфери гостинності

Авторы

  • Дарія Іванівна Басюк Национальный университет пищевых технологий ул. Владимирская, 68, г. Киев, Украина, 01601, Ukraine
  • Мар’яна Володимирівна Рознатовська Национальный университет пищевых технологий ул. Владимирская, 68, г. Киев, Украина, 01601, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.62597

Ключевые слова:

організаційна культура, інструмент оцінки корпоративної культури К. Камерона і Р. Куїнна, організаційна ефективність, підприємство гостинності

Аннотация

У статті проаналізовано зміст та особливості формування ефективної організаційної культури. Розглянуто систему факторів, від яких залежить формування ефективної організаційної культури. А також досліджено переваги застосування методики Камерона і Куїнна щодо побудови ефективної організаційної культури підприємств гостинності. За допомогою інструменту OCAI К. Камерона і Р. Куїнна визначено тип корпоративної культури досліджуваної організації, виявлено її сильні і слабкі сторони

Биография автора

Дарія Іванівна Басюк, Национальный университет пищевых технологий ул. Владимирская, 68, г. Киев, Украина, 01601

Доктор экономических наук, доцент, заведующий кафедрой

Кафедра туристического и гостиничного бизнеса

Библиографические ссылки

Spivak, V. A. (2001). Corporate culture. Sankt-Peterburg: Piter, 352.

Mescon, M. H. (1998). Motivational climate of the organization. Personnel Management, 6.

Shein, E. H. (2002). Organizational culture and leadership. Sankt-Peterburg: Piter, 35–39.

Cameron, K. S., Quinn, G. E. (2001). Diagnosing and changing organizational culture. Sankt-Peterburg: Peter, 100–121.

Liker, J., Hoseus, M. (2011). Corporate culture. Moscow: Alpina Pablisher, 354.

Lapin, T. A. (2005). Corporate Culture. Omsk "Omsk State University Publishing House", 96.

Markova, E. V. (2005). Сorporate culture in the hospitality industry. Parade of hotels, 265.

Tarasyuk, V. D. (2009). Elements and factors of formation of organizational culture of the enterprise. Scientific notes of TNU. Series: Economy and management, 22 (2), 333–340.

Solntseva, N. V. (2011). Normative-legal support of formation of organizational culture on the enterprise. Development Management, 4 (101), 237–239.

Mogutnova, N. N. (2005). Corporate culture: definition, approaches. First steps, 130–136.

Опубликован

2016-03-27

Выпуск

Раздел

Экономические науки