Особливості формування організаційної культури підприємств сфери гостинності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.62597Ключові слова:
організаційна культура, інструмент оцінки корпоративної культури К. Камерона і Р. Куїнна, організаційна ефективність, підприємство гостинностіАнотація
У статті проаналізовано зміст та особливості формування ефективної організаційної культури. Розглянуто систему факторів, від яких залежить формування ефективної організаційної культури. А також досліджено переваги застосування методики Камерона і Куїнна щодо побудови ефективної організаційної культури підприємств гостинності. За допомогою інструменту OCAI К. Камерона і Р. Куїнна визначено тип корпоративної культури досліджуваної організації, виявлено її сильні і слабкі сторони
Посилання
Spivak, V. A. (2001). Corporate culture. Sankt-Peterburg: Piter, 352.
Mescon, M. H. (1998). Motivational climate of the organization. Personnel Management, 6.
Shein, E. H. (2002). Organizational culture and leadership. Sankt-Peterburg: Piter, 35–39.
Cameron, K. S., Quinn, G. E. (2001). Diagnosing and changing organizational culture. Sankt-Peterburg: Peter, 100–121.
Liker, J., Hoseus, M. (2011). Corporate culture. Moscow: Alpina Pablisher, 354.
Lapin, T. A. (2005). Corporate Culture. Omsk "Omsk State University Publishing House", 96.
Markova, E. V. (2005). Сorporate culture in the hospitality industry. Parade of hotels, 265.
Tarasyuk, V. D. (2009). Elements and factors of formation of organizational culture of the enterprise. Scientific notes of TNU. Series: Economy and management, 22 (2), 333–340.
Solntseva, N. V. (2011). Normative-legal support of formation of organizational culture on the enterprise. Development Management, 4 (101), 237–239.
Mogutnova, N. N. (2005). Corporate culture: definition, approaches. First steps, 130–136.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Дарія Іванівна Басюк, Мар’яна Володимирівна Рознатовська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.