Діагностична система визначення рівнів сформованості базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах

Auteurs-es

  • Анжела Володимирівна Подозьорова Херсонський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету вул. 40 років Жовтня, 23-а, м. Херсон, Україна, 73000, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4188-9304

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.65117

Mots-clés :

базові компетентності, критерії, показники, рівні сформованості, техніки-електрики, політехнічні коледжі

Résumé

У статті визначено сутність поняття «базова компетентність» фахівця, виокремлено основні базові компетентності майбутніх техніків-електриків, що формуються під час їх природничо-наукової підготовки, зокрема, у процесі вивчення фізики в політехнічних коледжах. Автором визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості та засоби процесу діагностування базових компетентностей майбутніх фахівців енергетичної галузі у відповідності до їх основних компонентів

Biographie de l'auteur-e

Анжела Володимирівна Подозьорова, Херсонський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету вул. 40 років Жовтня, 23-а, м. Херсон, Україна, 73000

Викладач

Кафедра природничо-наукової підготовки, завідувач електротехнічного відділення

Références

Bitjuckih, O. K. (2006). Kompetentnostnaja tehnologija obshheprofessional'noj prakticheskoj proektirovochnoj podgotovki studentov tehnicheskogo vuza: Na primere special'nostej mashinostroitel'nogo profilja. Voronezh, 225.

Kolodijchuk, L. S. (2000). Profesijna pidgotovka molodshyh specialistiv-elektrykiv v agrotehnichnomu koledzhi. Ternopil, 232.

Kostjuk, D. A. (2015). Analiz sformovanosti fahovoi' kompetentnosti majbutnih tehnikiv-elektrykiv sil's'kogo gospodarstva. Pedagogika vyshhoi' ta seredn'oi' osvity, 44, 63–68.

Luzan, P. G., Il'i'n, V. V., Ishhenko, T. D., Pastushenko, M. M. (2005). Zasoby navchannja v agrarnyh navchal'nyh zakladah. Kyiv: Naukovo-metodychnyj centr agrarnoi' osvity, 88.

Motorina, N. P. (2001). Metodika organizacii professional'noj jelektrotehnicheskoj podgotovki sovremennogo inzhenera. Tambov, 228.

Olijnyk, Ju. S. (2011). Metodyka testuvannja znan' z elektromagnitnyh perehidnyh procesiv u majbutnih inzheneriv-elektroenergetykiv. Kharkiv, 20.

Petruk, V. A. (2006). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja profesijnoi' kompetentnosti majbutnih fahivciv tehnichnyh special'nostej u procesi vyvchennja fundamental'nyh dyscyplin. Vinnycja: "Universum-Vinnycja", 292.

Raven, D. (2002). Kompetentnost' v sovremennom obshhestve. Vyjavlenie, razvitie i realizacija. Moscow, 396.

Soloshyn, I. O. (2006). Metodyka formuvannja ekologichnyh znan' u majbutnih inzheneriv-elektromehanikiv. Kharkiv, 20.

Filimonova, O. V. (2008). Prakticheskaja realizacija formirovanija profesional'noj kompetentnosti v processe jelektrotehnicheskoj podgotovki studentov tehnicheskogo vuza. Sovremennye problemy nauki i obrazovanija, 6, 20. Available at: http://online.rae.ru/292

Beh, I. D. (2009). Teoretyko-prykladnyj sens kompetentnisnogo pidhodu u pedagogici. Vyhovannja i kul'tura, 1-2, 5–7.

Batarshev, A. V., Alekseeva, I. Ju., Majorova, E. V. (2007). Diagnostika professional'no vazhnyh kachestv. Sankt-Peterburg: Piter, 192.

Sikora, Ja. B. (2008). Kryterii' ta rivni sformovanosti profesijnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja informatyky. Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu im. I. Franka, 42, 154–159.

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.

Lajl, M. S., Sajn, M. (2005). Kompetencii na rabote. Moscow: NІRRO, 384.

Boryshhevs'kyj, M. J., Muzychu, S. T., Antonechko, V. V. et. al (1999). Psyhologija samoaktyvnosti uchniv u vyhovnomu procesi. Kyiv, 190.

Publié-e

2016-04-30

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education