Діагностична система визначення рівнів сформованості базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.65117Słowa kluczowe:
базові компетентності, критерії, показники, рівні сформованості, техніки-електрики, політехнічні коледжіAbstrakt
У статті визначено сутність поняття «базова компетентність» фахівця, виокремлено основні базові компетентності майбутніх техніків-електриків, що формуються під час їх природничо-наукової підготовки, зокрема, у процесі вивчення фізики в політехнічних коледжах. Автором визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості та засоби процесу діагностування базових компетентностей майбутніх фахівців енергетичної галузі у відповідності до їх основних компонентів
Bibliografia
Bitjuckih, O. K. (2006). Kompetentnostnaja tehnologija obshheprofessional'noj prakticheskoj proektirovochnoj podgotovki studentov tehnicheskogo vuza: Na primere special'nostej mashinostroitel'nogo profilja. Voronezh, 225.
Kolodijchuk, L. S. (2000). Profesijna pidgotovka molodshyh specialistiv-elektrykiv v agrotehnichnomu koledzhi. Ternopil, 232.
Kostjuk, D. A. (2015). Analiz sformovanosti fahovoi' kompetentnosti majbutnih tehnikiv-elektrykiv sil's'kogo gospodarstva. Pedagogika vyshhoi' ta seredn'oi' osvity, 44, 63–68.
Luzan, P. G., Il'i'n, V. V., Ishhenko, T. D., Pastushenko, M. M. (2005). Zasoby navchannja v agrarnyh navchal'nyh zakladah. Kyiv: Naukovo-metodychnyj centr agrarnoi' osvity, 88.
Motorina, N. P. (2001). Metodika organizacii professional'noj jelektrotehnicheskoj podgotovki sovremennogo inzhenera. Tambov, 228.
Olijnyk, Ju. S. (2011). Metodyka testuvannja znan' z elektromagnitnyh perehidnyh procesiv u majbutnih inzheneriv-elektroenergetykiv. Kharkiv, 20.
Petruk, V. A. (2006). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja profesijnoi' kompetentnosti majbutnih fahivciv tehnichnyh special'nostej u procesi vyvchennja fundamental'nyh dyscyplin. Vinnycja: "Universum-Vinnycja", 292.
Raven, D. (2002). Kompetentnost' v sovremennom obshhestve. Vyjavlenie, razvitie i realizacija. Moscow, 396.
Soloshyn, I. O. (2006). Metodyka formuvannja ekologichnyh znan' u majbutnih inzheneriv-elektromehanikiv. Kharkiv, 20.
Filimonova, O. V. (2008). Prakticheskaja realizacija formirovanija profesional'noj kompetentnosti v processe jelektrotehnicheskoj podgotovki studentov tehnicheskogo vuza. Sovremennye problemy nauki i obrazovanija, 6, 20. Available at: http://online.rae.ru/292
Beh, I. D. (2009). Teoretyko-prykladnyj sens kompetentnisnogo pidhodu u pedagogici. Vyhovannja i kul'tura, 1-2, 5–7.
Batarshev, A. V., Alekseeva, I. Ju., Majorova, E. V. (2007). Diagnostika professional'no vazhnyh kachestv. Sankt-Peterburg: Piter, 192.
Sikora, Ja. B. (2008). Kryterii' ta rivni sformovanosti profesijnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja informatyky. Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu im. I. Franka, 42, 154–159.
Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.
Lajl, M. S., Sajn, M. (2005). Kompetencii na rabote. Moscow: NІRRO, 384.
Boryshhevs'kyj, M. J., Muzychu, S. T., Antonechko, V. V. et. al (1999). Psyhologija samoaktyvnosti uchniv u vyhovnomu procesi. Kyiv, 190.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2016 Анжела Владимировна Подозёрова
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.