Діагностична система визначення рівнів сформованості базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.65117Ключові слова:
базові компетентності, критерії, показники, рівні сформованості, техніки-електрики, політехнічні коледжіАнотація
У статті визначено сутність поняття «базова компетентність» фахівця, виокремлено основні базові компетентності майбутніх техніків-електриків, що формуються під час їх природничо-наукової підготовки, зокрема, у процесі вивчення фізики в політехнічних коледжах. Автором визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості та засоби процесу діагностування базових компетентностей майбутніх фахівців енергетичної галузі у відповідності до їх основних компонентів
Посилання
Bitjuckih, O. K. (2006). Kompetentnostnaja tehnologija obshheprofessional'noj prakticheskoj proektirovochnoj podgotovki studentov tehnicheskogo vuza: Na primere special'nostej mashinostroitel'nogo profilja. Voronezh, 225.
Kolodijchuk, L. S. (2000). Profesijna pidgotovka molodshyh specialistiv-elektrykiv v agrotehnichnomu koledzhi. Ternopil, 232.
Kostjuk, D. A. (2015). Analiz sformovanosti fahovoi' kompetentnosti majbutnih tehnikiv-elektrykiv sil's'kogo gospodarstva. Pedagogika vyshhoi' ta seredn'oi' osvity, 44, 63–68.
Luzan, P. G., Il'i'n, V. V., Ishhenko, T. D., Pastushenko, M. M. (2005). Zasoby navchannja v agrarnyh navchal'nyh zakladah. Kyiv: Naukovo-metodychnyj centr agrarnoi' osvity, 88.
Motorina, N. P. (2001). Metodika organizacii professional'noj jelektrotehnicheskoj podgotovki sovremennogo inzhenera. Tambov, 228.
Olijnyk, Ju. S. (2011). Metodyka testuvannja znan' z elektromagnitnyh perehidnyh procesiv u majbutnih inzheneriv-elektroenergetykiv. Kharkiv, 20.
Petruk, V. A. (2006). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja profesijnoi' kompetentnosti majbutnih fahivciv tehnichnyh special'nostej u procesi vyvchennja fundamental'nyh dyscyplin. Vinnycja: "Universum-Vinnycja", 292.
Raven, D. (2002). Kompetentnost' v sovremennom obshhestve. Vyjavlenie, razvitie i realizacija. Moscow, 396.
Soloshyn, I. O. (2006). Metodyka formuvannja ekologichnyh znan' u majbutnih inzheneriv-elektromehanikiv. Kharkiv, 20.
Filimonova, O. V. (2008). Prakticheskaja realizacija formirovanija profesional'noj kompetentnosti v processe jelektrotehnicheskoj podgotovki studentov tehnicheskogo vuza. Sovremennye problemy nauki i obrazovanija, 6, 20. Available at: http://online.rae.ru/292
Beh, I. D. (2009). Teoretyko-prykladnyj sens kompetentnisnogo pidhodu u pedagogici. Vyhovannja i kul'tura, 1-2, 5–7.
Batarshev, A. V., Alekseeva, I. Ju., Majorova, E. V. (2007). Diagnostika professional'no vazhnyh kachestv. Sankt-Peterburg: Piter, 192.
Sikora, Ja. B. (2008). Kryterii' ta rivni sformovanosti profesijnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja informatyky. Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu im. I. Franka, 42, 154–159.
Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.
Lajl, M. S., Sajn, M. (2005). Kompetencii na rabote. Moscow: NІRRO, 384.
Boryshhevs'kyj, M. J., Muzychu, S. T., Antonechko, V. V. et. al (1999). Psyhologija samoaktyvnosti uchniv u vyhovnomu procesi. Kyiv, 190.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Анжела Владимировна Подозёрова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.