Електронна комерція: теоретико-правові засади та сучасний стан в Україні

Autor

  • Vadym Poliakh Харківський торговельно-економічний коледж Київського торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61054, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7479-1912
  • Nadezhda Krivosheeva Харківський торговельно-економічний коледж Київського торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61054, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2790-9076
  • Vitaliy Klochko Харківський торговельно-економічний коледж Київського торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61054, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4100-1838
  • Olena Sharapova Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8397-7655
  • Natalia Chujko Харківська державна зооветеринарна академія вул. Академічна, 1, смт. Мала Данилівка, Дергачівський район, Харківська область, Україна, 62341, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9066-7105

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.101077

Słowa kluczowe:

електронна комерція, ринок, нормативно-правове регулювання, інформаційні технології, Інтернет

Abstrakt

Проаналізовано підходи до визначення поняття «електронна комерція» у світовій і українській економічній думці, надане уточнене визначення даної категорії, яке відповідає сучасним реаліям. Визначено стан правового забезпечення і особливості регулювання електронної комерції в українському нормативно-законодавчому полі. Досліджено рівень розвитку ринку електронної комерції в Україні та визначено загально орієнтовані тренди на найближчу перспективу

Biogramy autorów

Vadym Poliakh, Харківський торговельно-економічний коледж Київського торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61054

Кандидат економічних наук

Циклова комісія економіки та маркетингу

Nadezhda Krivosheeva, Харківський торговельно-економічний коледж Київського торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61054

Викладач вищої категорії

Циклова комісія економіки та маркетингу

Vitaliy Klochko, Харківський торговельно-економічний коледж Київського торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61054

Кандидат економічних наук, доцент

Циклова комісія економіки та маркетингу

Olena Sharapova, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

Викладач

Кафедра менеджменту організацій

Natalia Chujko, Харківська державна зооветеринарна академія вул. Академічна, 1, смт. Мала Данилівка, Дергачівський район, Харківська область, Україна, 62341

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра менеджменту, економіки та маркетингу

Bibliografia

Doslidzhennya internet-audytoriyi. Internet Association of Ukraine. Available at: http://inau.ua/proekty/doslidzhennya-internet-audytoriyi

Chaffey, D. (2009). E-business and E-commerce Management. Strategy, Implementation and Practice. Upper Saddle River: Prentice Hall, 764.

Summer, A., Dunkan, Gr. (1999). E-Commerce. New York: NYH Publishing, 263.

Vladimir, Z. (1996). Electronic Commerce: Structures and Issues. International Journal of Electronic Commerce, 1 (1), 3–23. doi: 10.1080/10864415.1996.11518273

Koz'ye, D. (1999). Elektronnaya kommertsiya [E-commerce]. Moscow: Izdatel'sko-torgovyy dom «Russkaya redaktsiya», 288.

Martovoy, A. V. (2004). Sushchnost' i osnovnyye kharakteristiki elektronnogo biznesa, elektronnoy kommertsii, elektronnogo i internet-marketinga [The essence and main characteristics of e-business, e-commerce, electronic and Internet marketing]. Kul'tura narodov Prichernomor'ya, 1 (56), 146–152. Available at: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/36241/37-Martovoy.pdf

Khubayev, G. N. (2005). Marketing informatsionnykh produktov i uslug [Marketing of information products and services]. Rostov on Don: RGEU «RINKH», 224.

Yudin, O. M., Makarova, M. V., Lavrenyuk, R. M. (2011). Systemy elektronnoyi komertsiyi: stvorennya, prosunennya i rozvytok [Systemy e-commerce: the creation, advancement and development]. Poltava: RVV PUET, 201.

Trubin, I. O. (2013). Pravovi zasady funktsionuvannya elektronnykh hroshey u sferi elektronnoyi komertsiyi [Legal principles of operation of electronic money in e-commerce]. Kyiv: Alerta, 136.

Elektronna komertsiya i pravo [E-commerce and law] (2010). Kharkiv: TEMPUS, 256.

Maksymova, T. S., Sorochan, D. V. (2010). Vykorystannya elektronnoyi komertsiyi rozdribnymy torhovelʹnymy pidpryyemstvamy [Using e-commerce retail trade enterprises]. Torhivlya i rynok Ukrayiny, 29, 273–279.

Khovrak, I. V. (2013). Elektronna komertsiya v Ukrayini: perevahy ta nedoliky [E-commerce in Ukraine: advantages and disadvantages]. Ekonomika. Finansy. Pravo, 4, 16–20.

Yevtushenko, D. D. (2014). Elektronnyy biznes, elektronna komertsiya, Internet-torhivlya: sutnistʹ ta vzayemozvʺyazok ponyatʹ [E-business, e-commerce, Internet commerce: the nature and relationship of concepts]. Biznes Inform, 8, 184–188.

Lebedenko, M. S. (2014). Osnovni ponyattya ta modeli elektronnoho biznesu [Basic concepts and models of e-business]. Efektivna ekonomіka, 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3836

Savytsʹka, N. L. (2014). Drayvery ta barʺyery rozvytku onlayn-ryteylu: teoretyko-metodychnyy aspekt [Drivers and barriers of online retail: theoretical and methodological aspects]. Biznes Inform, 10, 236–241.

The official portal of the Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://rada.gov.ua

Pro osnovni zasady rozvytku informatsiynoho suspilʹstva v Ukrayini na 2007–2015 roky [On the Fundamentals of Information Society Development in Ukraine for 2007–2015] (2007). Zakon Ukrayiny vid 09.01.2007, No. 537-V. Vidomosti Verkhovnoyi Rady Ukrayiny, 12, 511. Available at: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/537-16

Pro zatverdzhennya Pravyl prodazhu tovariv na zamovlennya ta poza torhovelʹnymy abo ofisnymy prymishchennyamy [On Approval of Rules of sale of goods on order and out of commercial or office space] (2007). Nakaz Ministerstva ekonomiky Ukrayiny vid 19.04.2007, No. 103. Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny, 80, 298.

Pro elektronnu komertsiyu [About E-commerce] (2015). Zakon Ukrayiny vid 03.09.2015. No. 675-VIII. Vidomosti Verkhovnoyi Rady Ukrayiny, 45, 410. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/675-19

Research Top 10 eCommerce markets. Available at: http://payonline.ru/news/analyst/24832/

Doslidzhennya rynku elektronnoyi komertsiyi Ukrayiny [Market Research Ecommerce Ukraine]. Available at: http://hub.kyivstar.ua/?p=13562

Prom.ua. Available at: http://prom.ua

##submission.downloads##

Opublikowane

2017-05-25

Numer

Dział

Economics