Систематичне поточне оцінювання на уроках фізичної культури в загальноосвітній школі

Autor

  • Андрій Миколайович Малишкін Сивашівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Новотроїцького району Херсонської області Вул. Піонерська, 1, Україна, 75360, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28942

Słowa kluczowe:

поточне оцінювання, норматив, бальна оцінка, систематичність, навчальні досягнення, фізична культура

Abstrakt

У статті висвітлюються питання удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури. Доводиться необхідність вивчення та розробки поточної системи оцінювання, яка включає не тільки визначення фактичних показників рівня фізичної підготовленості а і урахування темпів приросту кожного учня в оволодінні навчальним матеріалом. 

Biogram autora

Андрій Миколайович Малишкін, Сивашівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Новотроїцького району Херсонської області Вул. Піонерська, 1, Україна, 75360

Здобувач наукового ступеня

Вчитель фізичної культури

Bibliografia

General criteria for assessment of student achievements in the general secondary education (2008). Physical education at school; 4-5.

Maksymiv; G. (2005). Evaluation of methods basketball game on physical education classes in Grade 6. Physical education in school; 4; 39–43.

Pohribna; O. D. (2002). Psychological and pedagogical principles of objectivity teacher evaluation progress learning activities students. Odesa; 22.

Lakiza; O. M.; Demenkov; D. V.; Krucevych; T. Ju.; Djatlenko; S. M.; Turchenko; I. H.; Kravchenko; N. S.; Cheshejko; S. M. (2009). Navchal'na programa z fizychnogo vyhovannja dlja zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv 5–9 klasy. Kiev: Litera LTD; 176.

Zvonnykov; V. I. (2007). Modern funds estimation learning results: textbook for students High society certainly appreciate learning routine. Moscow: Academiya; 224.

Gurzhiy; A. (2000). Methodological criteria: content; problems and future challenges. Education of Ukraine; 44-45; 11.

Bozhovich; E. D. (Ed.) (2000). Psycho-pedagogical problems of the student as an object of teaching. Under. Moscow Psychological and Social Institute; Voronezh: Publisher NGO "MODEK"; 192.

Ylyn; E. P. (1987). Psychology Physical Culture of education. Moscow: Prosveshenie; 287.

Goloshchapov; B. P. (2001). History Physical Culture and Sports: Textbook certainly appreciate. Moscow: Academiya; 312.

Baranov; V. (2008). Selection and forecasting abilities in athletics based on the assessment of motor gifted students 9-11 years. Kirovograd; 192.

##submission.downloads##

Opublikowane

2014-11-13

Numer

Dział

Physical Education and Sport