Систематичне поточне оцінювання на уроках фізичної культури в загальноосвітній школі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28942Ключові слова:
поточне оцінювання, норматив, бальна оцінка, систематичність, навчальні досягнення, фізична культураАнотація
У статті висвітлюються питання удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури. Доводиться необхідність вивчення та розробки поточної системи оцінювання, яка включає не тільки визначення фактичних показників рівня фізичної підготовленості а і урахування темпів приросту кожного учня в оволодінні навчальним матеріалом.
Посилання
General criteria for assessment of student achievements in the general secondary education (2008). Physical education at school; 4-5.
Maksymiv; G. (2005). Evaluation of methods basketball game on physical education classes in Grade 6. Physical education in school; 4; 39–43.
Pohribna; O. D. (2002). Psychological and pedagogical principles of objectivity teacher evaluation progress learning activities students. Odesa; 22.
Lakiza; O. M.; Demenkov; D. V.; Krucevych; T. Ju.; Djatlenko; S. M.; Turchenko; I. H.; Kravchenko; N. S.; Cheshejko; S. M. (2009). Navchal'na programa z fizychnogo vyhovannja dlja zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv 5–9 klasy. Kiev: Litera LTD; 176.
Zvonnykov; V. I. (2007). Modern funds estimation learning results: textbook for students High society certainly appreciate learning routine. Moscow: Academiya; 224.
Gurzhiy; A. (2000). Methodological criteria: content; problems and future challenges. Education of Ukraine; 44-45; 11.
Bozhovich; E. D. (Ed.) (2000). Psycho-pedagogical problems of the student as an object of teaching. Under. Moscow Psychological and Social Institute; Voronezh: Publisher NGO "MODEK"; 192.
Ylyn; E. P. (1987). Psychology Physical Culture of education. Moscow: Prosveshenie; 287.
Goloshchapov; B. P. (2001). History Physical Culture and Sports: Textbook certainly appreciate. Moscow: Academiya; 312.
Baranov; V. (2008). Selection and forecasting abilities in athletics based on the assessment of motor gifted students 9-11 years. Kirovograd; 192.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Андрій Миколайович Малишкін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.