Систематичне поточне оцінювання на уроках фізичної культури в загальноосвітній школі

Авторы

  • Андрій Миколайович Малишкін Сивашовская ООШ І-ІІІ ступени Новотроицкого района Херсонской области Ул. Пионерская, 1, Украина, 75360, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28942

Ключевые слова:

поточне оцінювання, норматив, бальна оцінка, систематичність, навчальні досягнення, фізична культура

Аннотация

У статті висвітлюються питання удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури. Доводиться необхідність вивчення та розробки поточної системи оцінювання, яка включає не тільки визначення фактичних показників рівня фізичної підготовленості а і урахування темпів приросту кожного учня в оволодінні навчальним матеріалом. 

Биография автора

Андрій Миколайович Малишкін, Сивашовская ООШ І-ІІІ ступени Новотроицкого района Херсонской области Ул. Пионерская, 1, Украина, 75360

Соискатель научной степени

Учитель физической культуры

Библиографические ссылки

General criteria for assessment of student achievements in the general secondary education (2008). Physical education at school; 4-5.

Maksymiv; G. (2005). Evaluation of methods basketball game on physical education classes in Grade 6. Physical education in school; 4; 39–43.

Pohribna; O. D. (2002). Psychological and pedagogical principles of objectivity teacher evaluation progress learning activities students. Odesa; 22.

Lakiza; O. M.; Demenkov; D. V.; Krucevych; T. Ju.; Djatlenko; S. M.; Turchenko; I. H.; Kravchenko; N. S.; Cheshejko; S. M. (2009). Navchal'na programa z fizychnogo vyhovannja dlja zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv 5–9 klasy. Kiev: Litera LTD; 176.

Zvonnykov; V. I. (2007). Modern funds estimation learning results: textbook for students High society certainly appreciate learning routine. Moscow: Academiya; 224.

Gurzhiy; A. (2000). Methodological criteria: content; problems and future challenges. Education of Ukraine; 44-45; 11.

Bozhovich; E. D. (Ed.) (2000). Psycho-pedagogical problems of the student as an object of teaching. Under. Moscow Psychological and Social Institute; Voronezh: Publisher NGO "MODEK"; 192.

Ylyn; E. P. (1987). Psychology Physical Culture of education. Moscow: Prosveshenie; 287.

Goloshchapov; B. P. (2001). History Physical Culture and Sports: Textbook certainly appreciate. Moscow: Academiya; 312.

Baranov; V. (2008). Selection and forecasting abilities in athletics based on the assessment of motor gifted students 9-11 years. Kirovograd; 192.

Опубликован

2014-11-13

Выпуск

Раздел

Физическое воспитание и спорт