Вплив комфортабельного очікування пасажирів приміських автобусів на зміну їх транспортної стомлюваності

Autor

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine
  • Юрій Олександрович Давідіч Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38836

Słowa kluczowe:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, умови очікування, час очікування

Abstrakt

Досліджено закономірності зміни транспортної стомлюваності пасажирів при очікуванні сидячи приміських маршрутних автобусів. Наведені результати обробки натурних досліджень дозволили встановити вплив віку пасажира і часу очікування на значення його показника активності регуляторних систем. З використанням статистичних методів оцінки складних об'єктів розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при очікуванні сидячи приміських маршрутних автобусів.

Biogramy autorów

Тетяна Михайлівна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрій Олександрович Давідіч, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Bibliografia

Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhirskі transported. Kiev, 469.

Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.

Permovskyy, A. A. (2011). Passazhyrskye oftransportation. Nizhny Novgorod, 164.

Dolya, V. K. (2011). Pasazhirskі transported. Kharkiv, 504.

Spiess, H., Florian, M. (1989) Optimalstrategies: a newassignmentmodelfortransitnetworks. Transportation Research Part B: Methodological, 23 (2), 83–102. doi: 10.1016/0191-2615(89)90034-9

Cepeda, M., Cominetti, R., Florian, M. (2006). A frequency–based assignment model for congested transit networks with strict capacity constraints: characterization and computation of equilibria. Transportation Research Part B: Methodological, 40 (6), 437–459. doi: 10.1016/j.trb.2005.05.006

Wu, J. H. (1994) Transit equilibrium assignment: a model and solution algorithms. Transportation Science, 28 (3), 193–203. doi: 10.1287/trsc.28.3.193

Ponkratov, D. P., Faletska, G. I. (2014). Valuing criteria for selecting them ovement of passenger sincities. Scientificnotes. Interuniversitycollection, 46, 452–459.

Vinogradov, M. I. (Еd.) (1969). Guidance on the physiology of labor). Moscow, 408.

Davidich, J. O. (2006). Design motortechnology. Protsivconsideringneuro science driver. Kharkov. 292.

Baevskii, R. M. (1984). Mathematical analysis of change sinheartrate during stress. Moscow, 222.

Halushko, V. G. (1976). Probabilistic and statistical methods by car. Kiev, 232.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-03-24

Numer

Dział

Technical Sciences