Вплив комфортабельного очікування пасажирів приміських автобусів на зміну їх транспортної стомлюваності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38836Ключові слова:
транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, умови очікування, час очікуванняАнотація
Досліджено закономірності зміни транспортної стомлюваності пасажирів при очікуванні сидячи приміських маршрутних автобусів. Наведені результати обробки натурних досліджень дозволили встановити вплив віку пасажира і часу очікування на значення його показника активності регуляторних систем. З використанням статистичних методів оцінки складних об'єктів розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при очікуванні сидячи приміських маршрутних автобусів.
Посилання
Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhirskі transported. Kiev, 469.
Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.
Permovskyy, A. A. (2011). Passazhyrskye oftransportation. Nizhny Novgorod, 164.
Dolya, V. K. (2011). Pasazhirskі transported. Kharkiv, 504.
Spiess, H., Florian, M. (1989) Optimalstrategies: a newassignmentmodelfortransitnetworks. Transportation Research Part B: Methodological, 23 (2), 83–102. doi: 10.1016/0191-2615(89)90034-9
Cepeda, M., Cominetti, R., Florian, M. (2006). A frequency–based assignment model for congested transit networks with strict capacity constraints: characterization and computation of equilibria. Transportation Research Part B: Methodological, 40 (6), 437–459. doi: 10.1016/j.trb.2005.05.006
Wu, J. H. (1994) Transit equilibrium assignment: a model and solution algorithms. Transportation Science, 28 (3), 193–203. doi: 10.1287/trsc.28.3.193
Ponkratov, D. P., Faletska, G. I. (2014). Valuing criteria for selecting them ovement of passenger sincities. Scientificnotes. Interuniversitycollection, 46, 452–459.
Vinogradov, M. I. (Еd.) (1969). Guidance on the physiology of labor). Moscow, 408.
Davidich, J. O. (2006). Design motortechnology. Protsivconsideringneuro science driver. Kharkov. 292.
Baevskii, R. M. (1984). Mathematical analysis of change sinheartrate during stress. Moscow, 222.
Halushko, V. G. (1976). Probabilistic and statistical methods by car. Kiev, 232.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Михайлівна Григорова, Юрій Олександрович Давідіч, Віктор Костянтинович Доля
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.