Вплив комфортабельного очікування пасажирів приміських автобусів на зміну їх транспортної стомлюваності

Авторы

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Юрій Олександрович Давідіч Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Віктор Костянтинович Доля Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38836

Ключевые слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, умови очікування, час очікування

Аннотация

Досліджено закономірності зміни транспортної стомлюваності пасажирів при очікуванні сидячи приміських маршрутних автобусів. Наведені результати обробки натурних досліджень дозволили встановити вплив віку пасажира і часу очікування на значення його показника активності регуляторних систем. З використанням статистичних методів оцінки складних об'єктів розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при очікуванні сидячи приміських маршрутних автобусів.

Биографии авторов

Тетяна Михайлівна Григорова, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции 12, г. Харьков, Украина, 61002

Кандидат технических наук

Кафедра транспортных систем и логистики

Юрій Олександрович Давідіч, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доктор технических наук, профессор

Кафедра транспортных систем и логистики

Віктор Костянтинович Доля, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доктор технических наук, професор, заведующий кафедрой

Кафедра транспортных систем и логистики

Библиографические ссылки

Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhirskі transported. Kiev, 469.

Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.

Permovskyy, A. A. (2011). Passazhyrskye oftransportation. Nizhny Novgorod, 164.

Dolya, V. K. (2011). Pasazhirskі transported. Kharkiv, 504.

Spiess, H., Florian, M. (1989) Optimalstrategies: a newassignmentmodelfortransitnetworks. Transportation Research Part B: Methodological, 23 (2), 83–102. doi: 10.1016/0191-2615(89)90034-9

Cepeda, M., Cominetti, R., Florian, M. (2006). A frequency–based assignment model for congested transit networks with strict capacity constraints: characterization and computation of equilibria. Transportation Research Part B: Methodological, 40 (6), 437–459. doi: 10.1016/j.trb.2005.05.006

Wu, J. H. (1994) Transit equilibrium assignment: a model and solution algorithms. Transportation Science, 28 (3), 193–203. doi: 10.1287/trsc.28.3.193

Ponkratov, D. P., Faletska, G. I. (2014). Valuing criteria for selecting them ovement of passenger sincities. Scientificnotes. Interuniversitycollection, 46, 452–459.

Vinogradov, M. I. (Еd.) (1969). Guidance on the physiology of labor). Moscow, 408.

Davidich, J. O. (2006). Design motortechnology. Protsivconsideringneuro science driver. Kharkov. 292.

Baevskii, R. M. (1984). Mathematical analysis of change sinheartrate during stress. Moscow, 222.

Halushko, V. G. (1976). Probabilistic and statistical methods by car. Kiev, 232.

Опубликован

2015-03-24

Выпуск

Раздел

Технические науки