Науково-методичний центр «Агроосвіта» як осередок розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів в умовах дистанційного навчання

Autor

  • Світлана Анатоліївна Жуковська Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта» вул. Смілянська, 11, м. Київ, Україна, 03151 ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41157

Słowa kluczowe:

інноваційні технології навчання, професійно-педагогічна компетентність, Науково-методичний центр, мультимедійний програмно-методичний комплекс

Abstrakt

У статті висвітлено діяльність Науково-методичного центру «Агроосвіта» з впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес. Особлива увага приділена розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів аграрних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в умовах дистанційного та змішаного навчання засобами мультимедійного програмно-методичного комплексу

Biogram autora

Світлана Анатоліївна Жуковська, Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта» вул. Смілянська, 11, м. Київ, Україна, 03151 ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

завідувач навчально-методичного кабінету дидактичного забезпечення

Аспірант

Кафедра філософії і освіти дорослих

Bibliografia

Komarenko, N. H. (1997). Formi organizatsiyi metodichnoyi roboti v gimnaziyi [Organizational forms of methodological work in gymnasium]. Odesa, 24.

Danylova, H. S. (1997). Metodichnі sluzhbi Ukraini: problemi upravlіnnja, profesіjna pіdgotovka : navch. metodichnij posіbnik [Methodological services of Ukraine: management issues, training: methodological manual]. Kyiv : IZMN, 256.

Korohod, N. P. (2005). Upravlinnya sistemoyu naukovo-metodichnoyi roboti v tehnikumah : navch. posibnik [System management of scientific and methodological work in technical schools: teaching aid]. Dnipropetrovsk : Porohy, 143.

Popova, N. V. (2008). Organizasijno-metodichni zasadi konsultativnogo zabezpechennya upravlinskoi diyalnosti kerivnikiv zagalnoosvitnih navchalnih zakladiv u regioni [Organizational and methodological principles of consultancy support for the heads’ administrative activity of general educational establishments in the region]. Kyiv, 20.

Kuznietsova, O. Z. (2000). Metodicheskaya sluzhba kak faktor razvitiya professionalnoy kompetentnosti pedagoga [Methodological service as a factor for the development of teacher’s professional competence]. Ulan-Ude, 20.

Khomenko, M. P. (2004). Praktichna pidgotovka studentiv u vischih agrarnih navchalnih zakladah [Students’ practical training in agrarian higher educational establishments]. Kyiv : Agrarna osvita, 194.

Chernilievskiy, D. V. (2002). Didakticheskie tehnologii v vyisshey shkole : ucheb. posobie dlya studentov [Didactic technologies in higher school: allowance for students]. Moscow: UNITI-DANA, 437.

Oliinyk, V. V., O. S. Snisarenko, O. S., Kliasen, N. L., Khomenko, M. P., Oliinyk,V. V., Zhukovska, S. A. (2014). Rozvitok profesiynoyi pedagogichnoyi kompetentnostI vikladachiv vischih navchalnih zakladIv I–II rivniv akreditatsiyi : nauk.-metod. posib. [The development of teachers’ professional and pedagogical competence in higher educational establishments (I-II ac.l.): manual]. Kyiv : Agrarna osvita, 665.

Zagviazinskiy, V. I. (1997). Pedagogicheskoe tvorchestvo uchitelja [Teacher’s pedagogical creativity]. Moscow: Pedagogics, 160.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-04-24

Numer

Dział

Pedagogy