Науково-методичний центр «Агроосвіта» як осередок розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів в умовах дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41157Ключові слова:
інноваційні технології навчання, професійно-педагогічна компетентність, Науково-методичний центр, мультимедійний програмно-методичний комплексАнотація
У статті висвітлено діяльність Науково-методичного центру «Агроосвіта» з впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес. Особлива увага приділена розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів аграрних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в умовах дистанційного та змішаного навчання засобами мультимедійного програмно-методичного комплексу
Посилання
Komarenko, N. H. (1997). Formi organizatsiyi metodichnoyi roboti v gimnaziyi [Organizational forms of methodological work in gymnasium]. Odesa, 24.
Danylova, H. S. (1997). Metodichnі sluzhbi Ukraini: problemi upravlіnnja, profesіjna pіdgotovka : navch. metodichnij posіbnik [Methodological services of Ukraine: management issues, training: methodological manual]. Kyiv : IZMN, 256.
Korohod, N. P. (2005). Upravlinnya sistemoyu naukovo-metodichnoyi roboti v tehnikumah : navch. posibnik [System management of scientific and methodological work in technical schools: teaching aid]. Dnipropetrovsk : Porohy, 143.
Popova, N. V. (2008). Organizasijno-metodichni zasadi konsultativnogo zabezpechennya upravlinskoi diyalnosti kerivnikiv zagalnoosvitnih navchalnih zakladiv u regioni [Organizational and methodological principles of consultancy support for the heads’ administrative activity of general educational establishments in the region]. Kyiv, 20.
Kuznietsova, O. Z. (2000). Metodicheskaya sluzhba kak faktor razvitiya professionalnoy kompetentnosti pedagoga [Methodological service as a factor for the development of teacher’s professional competence]. Ulan-Ude, 20.
Khomenko, M. P. (2004). Praktichna pidgotovka studentiv u vischih agrarnih navchalnih zakladah [Students’ practical training in agrarian higher educational establishments]. Kyiv : Agrarna osvita, 194.
Chernilievskiy, D. V. (2002). Didakticheskie tehnologii v vyisshey shkole : ucheb. posobie dlya studentov [Didactic technologies in higher school: allowance for students]. Moscow: UNITI-DANA, 437.
Oliinyk, V. V., O. S. Snisarenko, O. S., Kliasen, N. L., Khomenko, M. P., Oliinyk,V. V., Zhukovska, S. A. (2014). Rozvitok profesiynoyi pedagogichnoyi kompetentnostI vikladachiv vischih navchalnih zakladIv I–II rivniv akreditatsiyi : nauk.-metod. posib. [The development of teachers’ professional and pedagogical competence in higher educational establishments (I-II ac.l.): manual]. Kyiv : Agrarna osvita, 665.
Zagviazinskiy, V. I. (1997). Pedagogicheskoe tvorchestvo uchitelja [Teacher’s pedagogical creativity]. Moscow: Pedagogics, 160.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Світлана Анатоліївна Жуковська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.