Педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти

Autor

  • Анна Сергіївна Виноградова Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44700

Słowa kluczowe:

імідж, розвиток іміджу, післядипломна педагогічна освіта, педагогічні умови

Abstrakt

У статті досліджено педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти, зокрема: операційно-дійова, психологічна, змістовна; обґрунтована актуальність проблеми розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти

Biogram autora

Анна Сергіївна Виноградова, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Аспірант

Кафедра філософії освіти та освіти дорослих

Bibliografia

Chernyshova, Y. R. (2012). Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity [Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity]. Ped. dumka, 472.

Berd, P. (1997). Proday sebe. Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu [Proday sebe . Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu]. Minsʹk, 464.

Zabrodsʹkyy, L. (2013). Rezulʹtativnistʹ profesiynoyi diyalnosti naukovo-edahohichnykh pratsivnikiv yak umova rozvytku imidzh-faktoru. Available at: http://tme.umo.edu.ua/docs/12/11.pdf

Smółka, L. (2004). Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich [Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich]. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 43

Akimova, O. V. (2003). Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya [Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya]. Naukovi Zapysky Vinnyc'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu im. M. Kocjubyns'kogo, 8, 19–23.

Andryeyev, V. I. (1996). Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs [Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs]. Moscow, 567.

Abulʹkhanova-Slavsʹka, K. A. (1980). Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti [Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti]. Moscow, 335.

Vysotsʹkyy, S. V. (1999). Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya [Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya]. Naukovyj visnyk Pivdennoukrai'ns'kogo derzhavnogo universytetu im. K. D. Ushyns'kogo, 8-9, 90–94.

Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny [Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny] (1956). Rad. Pedahohika, 60–74.

Ficula, M. M. (2006). Pedagogika vyshhoi' shkoly. Kiev: Akademvydav, 352.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-06-24

Numer

Dział

Pedagogical Education