Педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти

Авторы

  • Анна Сергіївна Виноградова Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52–А, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44700

Ключевые слова:

імідж, розвиток іміджу, післядипломна педагогічна освіта, педагогічні умови

Аннотация

У статті досліджено педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти, зокрема: операційно-дійова, психологічна, змістовна; обґрунтована актуальність проблеми розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти

Биография автора

Анна Сергіївна Виноградова, Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52–А, г. Киев, Украина, 04053

Аспирант

Кафедра философии образования и образования взрослых

Библиографические ссылки

Chernyshova, Y. R. (2012). Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity [Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity]. Ped. dumka, 472.

Berd, P. (1997). Proday sebe. Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu [Proday sebe . Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu]. Minsʹk, 464.

Zabrodsʹkyy, L. (2013). Rezulʹtativnistʹ profesiynoyi diyalnosti naukovo-edahohichnykh pratsivnikiv yak umova rozvytku imidzh-faktoru. Available at: http://tme.umo.edu.ua/docs/12/11.pdf

Smółka, L. (2004). Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich [Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich]. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 43

Akimova, O. V. (2003). Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya [Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya]. Naukovi Zapysky Vinnyc'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu im. M. Kocjubyns'kogo, 8, 19–23.

Andryeyev, V. I. (1996). Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs [Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs]. Moscow, 567.

Abulʹkhanova-Slavsʹka, K. A. (1980). Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti [Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti]. Moscow, 335.

Vysotsʹkyy, S. V. (1999). Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya [Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya]. Naukovyj visnyk Pivdennoukrai'ns'kogo derzhavnogo universytetu im. K. D. Ushyns'kogo, 8-9, 90–94.

Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny [Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny] (1956). Rad. Pedahohika, 60–74.

Ficula, M. M. (2006). Pedagogika vyshhoi' shkoly. Kiev: Akademvydav, 352.

Опубликован

2015-06-24

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование