Педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44700Ключевые слова:
імідж, розвиток іміджу, післядипломна педагогічна освіта, педагогічні умовиАннотация
У статті досліджено педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти, зокрема: операційно-дійова, психологічна, змістовна; обґрунтована актуальність проблеми розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти
Библиографические ссылки
Chernyshova, Y. R. (2012). Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity [Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity]. Ped. dumka, 472.
Berd, P. (1997). Proday sebe. Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu [Proday sebe . Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu]. Minsʹk, 464.
Zabrodsʹkyy, L. (2013). Rezulʹtativnistʹ profesiynoyi diyalnosti naukovo-edahohichnykh pratsivnikiv yak umova rozvytku imidzh-faktoru. Available at: http://tme.umo.edu.ua/docs/12/11.pdf
Smółka, L. (2004). Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich [Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich]. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 43
Akimova, O. V. (2003). Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya [Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya]. Naukovi Zapysky Vinnyc'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu im. M. Kocjubyns'kogo, 8, 19–23.
Andryeyev, V. I. (1996). Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs [Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs]. Moscow, 567.
Abulʹkhanova-Slavsʹka, K. A. (1980). Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti [Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti]. Moscow, 335.
Vysotsʹkyy, S. V. (1999). Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya [Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya]. Naukovyj visnyk Pivdennoukrai'ns'kogo derzhavnogo universytetu im. K. D. Ushyns'kogo, 8-9, 90–94.
Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny [Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny] (1956). Rad. Pedahohika, 60–74.
Ficula, M. M. (2006). Pedagogika vyshhoi' shkoly. Kiev: Akademvydav, 352.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Анна Сергіївна Виноградова
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .