Педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44700Ключові слова:
імідж, розвиток іміджу, післядипломна педагогічна освіта, педагогічні умовиАнотація
У статті досліджено педагогічні умови розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти, зокрема: операційно-дійова, психологічна, змістовна; обґрунтована актуальність проблеми розвитку професійного іміджу працівників методичних служб закладів післядипломної педагогічної освіти
Посилання
Chernyshova, Y. R. (2012). Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity [Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity]. Ped. dumka, 472.
Berd, P. (1997). Proday sebe. Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu [Proday sebe . Taktyka vdoskonalennya Vashoho imidzhu]. Minsʹk, 464.
Zabrodsʹkyy, L. (2013). Rezulʹtativnistʹ profesiynoyi diyalnosti naukovo-edahohichnykh pratsivnikiv yak umova rozvytku imidzh-faktoru. Available at: http://tme.umo.edu.ua/docs/12/11.pdf
Smółka, L. (2004). Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich [Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich]. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 43
Akimova, O. V. (2003). Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya [Formuvannya motivatsiyi tvorchoho myslennya maybutnʹoho vchytelya]. Naukovi Zapysky Vinnyc'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu im. M. Kocjubyns'kogo, 8, 19–23.
Andryeyev, V. I. (1996). Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs [Pedahohika tvorchoho samorozvytku : innovatsiynyy kurs]. Moscow, 567.
Abulʹkhanova-Slavsʹka, K. A. (1980). Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti [Diyalʹnistʹ ta psykholohiya osobystosti]. Moscow, 335.
Vysotsʹkyy, S. V. (1999). Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya [Struktura psykholoho- pedahohichnykh umov formuvannya poshukovo- tvorchoyi spryamovanosti osobystosti v protsesi navchannya]. Naukovyj visnyk Pivdennoukrai'ns'kogo derzhavnogo universytetu im. K. D. Ushyns'kogo, 8-9, 90–94.
Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny [Pro vzayemyny vykhovannya ta rozvytku dytyny] (1956). Rad. Pedahohika, 60–74.
Ficula, M. M. (2006). Pedagogika vyshhoi' shkoly. Kiev: Akademvydav, 352.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Анна Сергіївна Виноградова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.