Реформування системи післядипломної педагогічної освіти в Україні: шлях до євроінтеграції

Autor

  • Тетяна Василівна Палько Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Волошина, 35, м. Ужгород, Україна, 88000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54801

Słowa kluczowe:

післядипломна педагогічна освіта, освіта впродовж життя, інноваційні підходи, євроінтеграція

Abstrakt

У статті окреслено завдання і шляхи розв’язання проблем післядипломної педагогічної освіти. Схарактеризовано інноваційні підходи до процесу підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито інноваційні здобутки Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти на шляху до євроінтеграції. Стаття містить також цінні узагальнення закордонного досвіду і досвіду підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні

Biogram autora

Тетяна Василівна Палько, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Волошина, 35, м. Ужгород, Україна, 88000

Кандидат психологічних наук, старший викладач

Кафедра педагогіки та психології

Директор

Bibliografia

Andrushchenko, V. (2004). Modernizatsiya pedahohichnoyi osvity Ukrayiny v konteksti Bolons'koho protsesu. Vyshcha osvita Ukrayiny, 1, 5–9.

Sysoyeva, S. (2009). Pryntsypy rozvytku neperervnoyi osvity v umovakh polikul'turnoho hlobalizovanoho svitu. Shlyakh osvity, 2, 2–6.

Pukhovs'ka, L. P., Artyushyna, M. V., Bazelyuk, V. H., Lushyn, P. V., Snisarenko, O. S., Snitsar, L. P., Solodkov, V. T.; Pukhovs'koii, L. P. (Ed.) (2012). Pislyadyplomna osvita v umovakh yevrointehratsiyi: sutnist', zmist, tekhnolohiyi, hotovnist' do zmin. Kyiv: Pedahohichna dumka, 122.

Oliynyk, V. (2010). Pislyadyplomna pedahohichna osvita: misiya i stratehiya rozvytku. Osvita Ukrayiny, 30, 6.

Sihayeva, L. Ye. (2010). Osvita doroslykh v Ukrayini (druha polovyna XX st. – pochatok XXI st. Kyiv: TOV VD «EKMO», 420.

Oliynyk, V. V., Synenko, T. N. (2001). Tendentsiyi rozvytku pislyadyplomnoyi osvity pedahohiv u yevropeys'kykh krayinakh. Shlyakh osvity, 3, 17–20.

Edelfelt, R. (1983). Staff Deve1opment for School Improvement. London: National Center on Teaching and Learning, 296.

Cochran-Smith, M. (2001). The outcomes question in teacher education. Teaching and Teacher Education, 17 (5), 527–546. doi: 10.1016/s0742-051x(01)00012-9

Land, W. G., Hellis, E. V. (1991). Survey of state legislation relating to higher education. Washington.

Stratehiya «Yevropa 2020» (2010). Yevrobyuleten', 4, 16. Available at: http://eeas.europa.eu/delegations/ukraine/documents/eurobulletin/eurobulet_04_2010_uk.pdf

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-11-29

Numer

Dział

Pedagogical Education