Реформування системи післядипломної педагогічної освіти в Україні: шлях до євроінтеграції

Авторы

  • Тетяна Василівна Палько Закарпатский институт последипломного педагогического образования ул. Волошина, 35, г. Ужгород, Украина, 88000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54801

Ключевые слова:

післядипломна педагогічна освіта, освіта впродовж життя, інноваційні підходи, євроінтеграція

Аннотация

У статті окреслено завдання і шляхи розв’язання проблем післядипломної педагогічної освіти. Схарактеризовано інноваційні підходи до процесу підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито інноваційні здобутки Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти на шляху до євроінтеграції. Стаття містить також цінні узагальнення закордонного досвіду і досвіду підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні

Биография автора

Тетяна Василівна Палько, Закарпатский институт последипломного педагогического образования ул. Волошина, 35, г. Ужгород, Украина, 88000

Кандидат психологических наук, старший преподаватель

Кафедра педагогики и психологии

Директор

Библиографические ссылки

Andrushchenko, V. (2004). Modernizatsiya pedahohichnoyi osvity Ukrayiny v konteksti Bolons'koho protsesu. Vyshcha osvita Ukrayiny, 1, 5–9.

Sysoyeva, S. (2009). Pryntsypy rozvytku neperervnoyi osvity v umovakh polikul'turnoho hlobalizovanoho svitu. Shlyakh osvity, 2, 2–6.

Pukhovs'ka, L. P., Artyushyna, M. V., Bazelyuk, V. H., Lushyn, P. V., Snisarenko, O. S., Snitsar, L. P., Solodkov, V. T.; Pukhovs'koii, L. P. (Ed.) (2012). Pislyadyplomna osvita v umovakh yevrointehratsiyi: sutnist', zmist, tekhnolohiyi, hotovnist' do zmin. Kyiv: Pedahohichna dumka, 122.

Oliynyk, V. (2010). Pislyadyplomna pedahohichna osvita: misiya i stratehiya rozvytku. Osvita Ukrayiny, 30, 6.

Sihayeva, L. Ye. (2010). Osvita doroslykh v Ukrayini (druha polovyna XX st. – pochatok XXI st. Kyiv: TOV VD «EKMO», 420.

Oliynyk, V. V., Synenko, T. N. (2001). Tendentsiyi rozvytku pislyadyplomnoyi osvity pedahohiv u yevropeys'kykh krayinakh. Shlyakh osvity, 3, 17–20.

Edelfelt, R. (1983). Staff Deve1opment for School Improvement. London: National Center on Teaching and Learning, 296.

Cochran-Smith, M. (2001). The outcomes question in teacher education. Teaching and Teacher Education, 17 (5), 527–546. doi: 10.1016/s0742-051x(01)00012-9

Land, W. G., Hellis, E. V. (1991). Survey of state legislation relating to higher education. Washington.

Stratehiya «Yevropa 2020» (2010). Yevrobyuleten', 4, 16. Available at: http://eeas.europa.eu/delegations/ukraine/documents/eurobulletin/eurobulet_04_2010_uk.pdf

Опубликован

2015-11-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование