Реформування системи післядипломної педагогічної освіти в Україні: шлях до євроінтеграції

Автор(и)

  • Тетяна Василівна Палько Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Волошина, 35, м. Ужгород, Україна, 88000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54801

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, освіта впродовж життя, інноваційні підходи, євроінтеграція

Анотація

У статті окреслено завдання і шляхи розв’язання проблем післядипломної педагогічної освіти. Схарактеризовано інноваційні підходи до процесу підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито інноваційні здобутки Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти на шляху до євроінтеграції. Стаття містить також цінні узагальнення закордонного досвіду і досвіду підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні

Біографія автора

Тетяна Василівна Палько, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Волошина, 35, м. Ужгород, Україна, 88000

Кандидат психологічних наук, старший викладач

Кафедра педагогіки та психології

Директор

Посилання

Andrushchenko, V. (2004). Modernizatsiya pedahohichnoyi osvity Ukrayiny v konteksti Bolons'koho protsesu. Vyshcha osvita Ukrayiny, 1, 5–9.

Sysoyeva, S. (2009). Pryntsypy rozvytku neperervnoyi osvity v umovakh polikul'turnoho hlobalizovanoho svitu. Shlyakh osvity, 2, 2–6.

Pukhovs'ka, L. P., Artyushyna, M. V., Bazelyuk, V. H., Lushyn, P. V., Snisarenko, O. S., Snitsar, L. P., Solodkov, V. T.; Pukhovs'koii, L. P. (Ed.) (2012). Pislyadyplomna osvita v umovakh yevrointehratsiyi: sutnist', zmist, tekhnolohiyi, hotovnist' do zmin. Kyiv: Pedahohichna dumka, 122.

Oliynyk, V. (2010). Pislyadyplomna pedahohichna osvita: misiya i stratehiya rozvytku. Osvita Ukrayiny, 30, 6.

Sihayeva, L. Ye. (2010). Osvita doroslykh v Ukrayini (druha polovyna XX st. – pochatok XXI st. Kyiv: TOV VD «EKMO», 420.

Oliynyk, V. V., Synenko, T. N. (2001). Tendentsiyi rozvytku pislyadyplomnoyi osvity pedahohiv u yevropeys'kykh krayinakh. Shlyakh osvity, 3, 17–20.

Edelfelt, R. (1983). Staff Deve1opment for School Improvement. London: National Center on Teaching and Learning, 296.

Cochran-Smith, M. (2001). The outcomes question in teacher education. Teaching and Teacher Education, 17 (5), 527–546. doi: 10.1016/s0742-051x(01)00012-9

Land, W. G., Hellis, E. V. (1991). Survey of state legislation relating to higher education. Washington.

Stratehiya «Yevropa 2020» (2010). Yevrobyuleten', 4, 16. Available at: http://eeas.europa.eu/delegations/ukraine/documents/eurobulletin/eurobulet_04_2010_uk.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта