Форми і методи екологічного виховання учнів старших класів сільської профільної школи

Autor

  • Олег Іванович Фасоля Департамент освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації майдан Незалежності, 1, м. Хмельницький, Україна, 29000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56936

Słowa kluczowe:

екологічне виховання, старшокласник, профільна сільська школа, методи і форми екологічного виховання

Abstrakt

У статті обґрунтовується необхідність підвищення рівня екологічного виховання старшокласників сільської школи в Україні. Аналізуються умови соціального середовища (в тому числі педагогічного), що здійснюють вплив на екологічне виховання школярів. Характеризуються найбільш дієві методи та форми екологічного виховання сільської молоді

Biogram autora

Олег Іванович Фасоля, Департамент освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації майдан Незалежності, 1, м. Хмельницький, Україна, 29000

Директор департаменту освіти і науки

Bibliografia

Vygotskij, L. S. (1984). Detskaja psihologija. Vol. 4. Moscow: Pedagogika, 432.

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.

Makarenko, A. S. (1990). Metodyka vyhovnoi' roboty. Kyiv: Radjans'ka shkola, 366.

Kostjuka, G. S. (Ed.) (1976). Vikova psyhologija. Chep. VII. Kyiv, 240–270.

Anan'ev, B. G. (1977). O problemah sovremennogo chelovekoznanija. Moscow: Nauka, 380.

Kon, I. S. (1989). Psihologija rannej junosti. Moscow: Prosveshhenie, 255.

Jagupov, V. V. (2002). Pedagogika. Kyiv: Lybid', 560.

Ivanov, I. P. (1989). Jenciklopedija kollektivnyh tvorcheskih del. Moscow: Pedagogika, 242.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-12-26

Numer

Dział

Pedagogical Education