Форми і методи екологічного виховання учнів старших класів сільської профільної школи

Auteurs-es

  • Олег Іванович Фасоля Департамент освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації майдан Незалежності, 1, м. Хмельницький, Україна, 29000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56936

Mots-clés :

екологічне виховання, старшокласник, профільна сільська школа, методи і форми екологічного виховання

Résumé

У статті обґрунтовується необхідність підвищення рівня екологічного виховання старшокласників сільської школи в Україні. Аналізуються умови соціального середовища (в тому числі педагогічного), що здійснюють вплив на екологічне виховання школярів. Характеризуються найбільш дієві методи та форми екологічного виховання сільської молоді

Biographie de l'auteur-e

Олег Іванович Фасоля, Департамент освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації майдан Незалежності, 1, м. Хмельницький, Україна, 29000

Директор департаменту освіти і науки

Références

Vygotskij, L. S. (1984). Detskaja psihologija. Vol. 4. Moscow: Pedagogika, 432.

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.

Makarenko, A. S. (1990). Metodyka vyhovnoi' roboty. Kyiv: Radjans'ka shkola, 366.

Kostjuka, G. S. (Ed.) (1976). Vikova psyhologija. Chep. VII. Kyiv, 240–270.

Anan'ev, B. G. (1977). O problemah sovremennogo chelovekoznanija. Moscow: Nauka, 380.

Kon, I. S. (1989). Psihologija rannej junosti. Moscow: Prosveshhenie, 255.

Jagupov, V. V. (2002). Pedagogika. Kyiv: Lybid', 560.

Ivanov, I. P. (1989). Jenciklopedija kollektivnyh tvorcheskih del. Moscow: Pedagogika, 242.

Publié-e

2015-12-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education